אני רוצה לגלות לכן טריק נוסף למגנוט שפע!
top of page
חיפוש

אני רוצה לגלות לכן טריק נוסף למגנוט שפע!

עודכן: 2 בספט׳ 2019


רוצות לשמוע? :)

אחד הדברים שהכי מעצימים את יכולת הזימון והמגנוט שלנו, זה לתת לעולם את מה שאנחנו רוצות לקבל. זאת אומרת, במקום לחשוב על איך אני הולכת **לקבל** את מה שאני רוצה אני מתמקדת באיך אני עומדת ***לתת*** אותו למה? כי אם אני נותנת את מה שאני רוצה לקבל, אני :

א. משדרת ליקום שאני בשפע ! יש לי לתת = יש לי שפע וכשאני בתדר שופע , שפע מתמגנט אליי בשמחה ובקלות (בניגוד לתדר של מסכנות וחוסר, שמזמן לי חוויות חוסר ואין) ב. אני מתרגלת את תת המודע שלי להאמין באפשרות של קבלת הכסף/ הבגד / ההרגשה כי אני מוכיחה לו במעשיי שזה לגמרי לגמרי אפשרי! ג. אני יוצרת תנועה של הנעת הדבר שאני צריכה בעולם.

איך עושות את זה? למשל אם אני מזמנת סכום כסף, אני יכולה לתת סכום כסף לילדה שלי,או לקבצן ברחוב, או לפרוייקט גיוס המונים שאני מאמינה בו, ואם אני רוצה לקנות בגדים חדשים ויפים או מוצרי חשמל מהממים למטבח אני יכולה לתת בגדים שאני לא משתמשת בהם יותר, ולמסור מכשירים שפחות משמשים אותי (ועל הדרך לפנות מקום פיזי לשפע חדש!) אם אני מחפשת דירה, אני יכולה לשדך בין דירה שראיתי למישהו ששמעתי שמחפש כזו וזה אפילו אפשרי ביצירת רגשות ותחושות שפע- נניח שאני מזמנת תחושת שפע: רווחה, שלוות נפש וביטחון אני יכולה לתת את החוויה של התחושות האלו למשפחה שלי בזה שאהיה בנוכחות ושמחה, או שאעניק מסאג' מקרקע ומרגיע לבן הזוג שלי, או שאעצים את הילדה שלי בשיחה מעודדת. כשאני רוצה ידע חדש, אני חולקת ידע שיש לי, כשאני רוצה חיבוק, אני הולכת לחבק, כשאני רוצה להרגיש אהובה, אני מעניקה אהבה כשאני רוצה שיפרגנו לי, אני מפרגנת לאחרים.

כשאני בנתינה שופעת - היקום מתגמל אותי בחזרה! (אגב, כשאני מאמינה שזו עובדה, אני יוצרת מציאות בה אכן זה עובדה!)

שתפו אותנו פה מה אתן עומדות להעניק לעולם- עוד היום, כדי לקבל את אותו הדבר בדיוק בחזרה שימו לב לתת באהבה ומתוך תחושת שפע ועוצמה.



ידיים מושטות לשמיים ופרחים נופלים


195 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page