תודעת שפע זה כל כך הרבה יותר מ'רק כסף'!
top of page
חיפוש

תודעת שפע זה כל כך הרבה יותר מ'רק כסף'!

עודכן: 15 במאי 2023

״אביגיל??״ אני שומעת את הקול המהסס בצד השני, הקול שחושש, חושש שוב להתאכזב אבל גם מקווה, שאולי הפעם…

"אני לא יודעת איך אוכל לשלם לך על התכנית, מצחיק שבסוף האין- כסף עומד ביני לבין השפע שלי…״ ואני מחייכת כי אני יודעת שיש לי פתרון בשבילה, יש לי פתרון כי פעם זו הייתה אני, שכל כך רוצה ולא יכולה וזה עיקרון בשבילי, ללמד כל מי שמוכנה ללמוד ולהתחייב, ואני מרגישה זכות גדולה להיות זו שאומרת לה, ״הייתי שם במקום שאת נמצאת עכשיו, ואני כבר לא, ולא משנה כמה המצב גרוע או מייאש- זה ממש ממש אפשרי!״

וחשוב לי שתדעו- שלימודי תודעת שפע זה ממש לא רק לאנשים במצוקה כלכלית. (כן- למי שבמצוקה זה כמו אויר לנשימה, הצורך כל כך גדול, כי להיות במחסור זה מאוד אכזרי).

אבל אם זה היה תלוי בי, לימודי תודעת שפע היו נכנסים כמקצוע חובה למערכת השעות של בתי הספר, ללמד כל ילדה וילד כבר מהבסיס את הדרך, את תפיסת החיים: כי תודעת שפע אמיתית תתבטא בסוף גם בשפע של כסף, אבל היא מתחילה קודם כל מבפנים…

תודעת שפע זה לקום בבוקר בתחושה שאת אהובה ומטופלת ונראית וחשובה, זה לחוות את העולם כמקום משגשג ושופע ומלא באפשרויות ותמיכה ואהבה.

תודעת שפע זה לראות את הטוב ואת היש, להעריך ולהוקיר כל קרן שמש וכל חיוך וכל מחווה קטנה, תודעת שפע זה לדעת לתת מכל הלב ובשמחה וגם לקבל בקלות ובטבעיות ומתוך תחושת זכות.

תודעת שפע זה להפיץ אנרגיה טובה, זה להיות מחוברת לעצמות שלך ולדעת שיש לך כוח לברוא כל מציאות שאת רוצה.

תודעת שפע זה לדעת שמה שאת עושה בחיים זה ממש ממש חשוב, ושמגיע לך מלא כסף על ההשקעה שלך, ושכסף הוא דבר יקר ואהוב, שמחבר בין הצרכים והרצונות שלך לבין ההיתכנות שלהם בשבילך. תודעת שפע זה להעניק לעצמך את כל מה שאת רוצה, מתוך תחושה של קבלה עצמית והנאה וגם לדעת לנהל תקציב בצורה טובה- כי הכסף אוהב יחס וטיפוח ואהבה, וכי אנחנו רוצות שיהיה לנו ממנו בנביעה עצומה, ולדעת לנהל נכון את השפע, בנחת, כמו נשימה.

תודעת שפע זה להרגיש את כל זה, ולחוות כל יום התלהבות ועונג ושמחה, וכן התחושה הפנימית הזו בסוף תתבטא גם בחשבון הבנק, וזה כל הקטע... שהלימודים בבית ספר שכולנו למדנו- החשבון והכתיבה והאנגלית- הם אולי מאוד מאוד חשובים אבל אין להם הרבה ערך- אם אין בנו שמחה וביטחון ואושר ואהבה ותחושת מסוגלות, ובלי כל אלו, הם גם לא עוזרים ברמה הכלכלית.

אז כן, לחלק מהנרשמות הקטע הכלכלי זה לגמרי הסיבה להרשמה, אבל אם את רוצה ללמוד תודעת שפע, את ממש לא חייבת להיות במצוקה.

ביום שישי האחרון כתבתי את הפוסט שמודיע על כך שאני יוצאת במחיר מסובסד לקבוצת השפע הבאה, מאז יותר מ- 30 נשים (!!) כבר נרשמו, ועשרות תלמידות שלי כתבו בפוסט ופרגנו ועשו לי חגיגה בלב- והן כתבו בכלל שתודעת שפע, זה לא רק תכנית או קורס או שיטה. זו תודעה שמשנה חיים, הרגשה, אנרגיה ומחשבה.

אם גם השפע שלך קורא לך ודופק על החלון ורוצה לבוא לקראתך- זו התכנית, זה הזמן וכנראה שגם זה הרגע להצטרף אלינו לקבוצה- לתכנית דיגיטלית מדויקת ומדהימה, בהנחייתי האישית, תכנית שעובדת כבר שנים לאלפי תלמידים, 22 יום של תרגולים ולמידה, יחד עם קבוצת נשים מדהימה, לשינוי חיים ושינוי תפיסה.

הלינק לכל הפרטים ולהרשמה כאן:

ואני מחכה לך שם.

ואם את צריכה פתרון יצירתי להשתתפות - דברי איתי, יש פתרון, מבטיחה. 💖 אביגיל









112 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page