נרשמתי לאתר היכרויות
top of page
חיפוש

נרשמתי לאתר היכרויות

נרשמתי לאתר היכרויות, זימנתי, כתבתי, התפללתי וכיוונתי... יצאתי לעשרות דייטים הזויים... אני לא מצליחה להבין, למה מגיעים אליי אנשים כל כך לא מתאימים??? או בגירסה הזוגית: אני כל הזמן בעבודה פנימית, בניסיונות ותהליכים, הלכתי לייעוץ זוגי ושום דבר לא עוזר.. אני עדיין מרגישה ריחוק וניכור מבן זוגי ובתחושה שמערכת היחסים לא עונה על הצרכים שלי.

אז למה... למה למרות שזימנתי וכיוונתי וביקשתי הגיע לי בן זוג כל כך מוזר ולא מתאים ? 🙂 ולמה למרות כל העבודה הפנימית שלי והניסיונות לתיקון אני עדיין לא מרוצה מבן הזוג שלי וממערכת היחסים?

הסיבה היא לא כי זימנתי "לא נכון" או כי יש עוד שיעור להשלים 🙂 היא אפילו לא כרוכה בהרשמה לאתר היכרויות נוסף או בטיפול זוגי. הסיבה הרבה יותר פשוטה. והיא- שבזימון זוגיות אנחנו מתבלבלות המון פעמים, בין משהו חיצוני ורשימה של פרמטרים מסויימים, לבין הדבר האמיתי שלמעשה אנחנו רוצות. למשל: "אני מזמנת גבר נאה, אמיד, מקצוע חופשי, נעים, אכפתי ואדיב" או "אני רוצה שבן הזוג שלי יעזור לי יותר, יבין אותי, שהוא יהיה כמו XXX , שיביא לי פרחים ויהיה רגיש ורומנטי" ואז... באמת מגיע איזה עורך דין חתיך עם חוש הומור ורכב ודירה... אבל אין תקשורת, או אין משיכה או שזה פשוט לא זורם. או שבן הזוג מביא את הפרחים ביום האהבה, יושבים אפילו לשיחה, אבל התחושה בפנים לא משתנה... למה? כי זימנו את האריזה! אריזה חיצונית, מעטפת דמיונית (מעמד, צורת דיבור/ מראה, סטטוס, מחוות או פעולות) ולא את המהות של מה שאנחנו רוצות.

ומהי המהות? מהות - היא רגש, תחושה, מצב הוויה ולא תיאור או מצב כלכלי 🙂 במקום לזמן "עורך דין"- מזמנת חברות, אהבה, קירבה, תשוקה, תחושת ביחד. במקום לזמן פרחים או עזרה בשטיפת כלים ודייטים במסעדות- מזמנת אינטימיות, תחושת שותפות, הנאה מהרגע, חיבור ואחדות. כי הרי מה שחסר לנו בחיים זה לא בעל המקצוע החופשי... ולא באמת חסרים הפרחים... חסרה תחושת החיבור, חסרה האהבה, התשוקה, האיחוד, הריגוש, התחושה שתמיד יש עם מי לחלוק, ולהישען והרפות לתוך הביטחון הזה, של הביחד.

והקטע הכי מעולה הוא, שכשאני מזמנת במדוייק את הצורך הפנימי שלי באהבה ובשותפות ובתשוקה... האהוב הנכון יגיע באופן טבעי, ויכלול את כל התכונות הפנימיות והחיצוניות שיגרמו לי להתאהב בדיוק בדיוק בו... או שבן הזוג שלי יתקרב אליי מתוך האינטימיות החדשה שנולדת ויתחיל לראות לבד, שפרחים הם דבר שיכול לשמח אותי ויתחשק לו להעניק לי אותם רק כדי לראות את השמחה שלי... כך שממילא, זימון של מהות יביא גם את האריזה, בניגוד לזימון האריזה, שמביאה אלינו רק את הנראות החיצונית, בלי לענות על הצורך הפנימי.

אז... לזמן את הרגשות שאת רוצה להרגיש, את התחושות ואת העומק של הקשר, להשאיר את המחשבות שלך חיוביות וגבוהות, ולהתמקד במהויות האלו שאת כל כך רוצה, לנסות לחוות אותן כבר עכשיו כדי להיות בתדר שתואם אהבה- ולבטוח. שזה קורה. ממש עכשיו. ********* ביום חמישי יוצאת לדרך קבוצה נשים שעומדת ללמוד- אהבה. (תכנית שנפתחת רק פעם בחצי שנה!) לזמן אותה, להתחבר אליה, להתאהב בעצמנו ובהתאהבות עצמה, לרפא דפוסי מחשבה, רגש והתנהגות, לשחרר חסימות אנרגטיות ותת מודעות- ולהזרים אהבה לכל רגע ורגע, לכל מערכת יחסים ללב ולהוויה.

תכנית אינטרנטית מדוייקת ומתוקה, במחיר נגיש ונוח, בהנחייתי האישית, ועם המון כלים מתקדמים ומרגשים- והעיקר, עם תוצאות מופלאות- (תוכלי לקרוא בלינק את ההמלצות.)

ומה איתך? עכשיו תורך- לטפל בעצמך, ללמוד לזמן, לדייק, להתאהב, להשתחרר מהבדידות, ולעשות לך יופי של זוגיות ❤ הלילה בחצות, מסתיימת האפשרות להשתתפות במחיר מוזל וחד פעמי, מתחילות בחמישי. כל הפרטים פה: https://avigail-levy.ravpage.co.il/loveharshama


איור: פינטרסט



38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page