נו, זימנת כבר שפע היום?
top of page
חיפוש

נו, זימנת כבר שפע היום?

אולי כתבת לך מה שאת רוצה, אולי ישבת להאזין למדיטציה, אולי התפללת או ניסית לדמיין וליצור מציאות שופעת? ונכון שאת ממש מנסה להתמיד, ומתרגלת, ושהלכת לכל הסדנאות והבנת כבר את כל מה שצריך להבין, אז למה, למה, השפע עדיין לא מגיע?

כששומעים או קוראים על זה, זה נשמע ממש קל, נכון?

לחשוב חיובי, להתמקד במה שאנחנו *כן* רוצות, לא להיכנע לדאגות, לזמן, לשמור על תדר, לתרגל מדיטציה, להודות...

אבל מה חסר ברשימת המכולת הזאת?

שינון מנטרות ולהכריח את עצמי לחייך ולהרים את הראש כשבתוכי אני אכולת דאגות, זה לא לזמן, זה לרמות. יצירת מציאות וזימון שפע עובדים על שידור של תדר מדויק, תדר שיאפשר לשפע שלנו להתכייל בחזרה אלינו, ממש כמו למצוא תחנה ברדיו שאנחנו רוצות להאזין לה.

לכן התדר שלנו חייב להדהד ברור וצלול. ו... התדר הפנימי הזה לא נוצר מאמירת המילים הנכונות או מביצוע רשימת מטלות.

התדר שלנו מורכב מ- הרגשות שלנו, הפעולות שלנו, ההתנהגות שלנו, המחשבות שלנו, ואם אחד מהדברים האלו לא מסונכרן לאנרגיית שפע- השפע שלנו לא מצליח למצוא את האפיק להגיע אלינו.

זה אומר שאם קמתי בבוקר והאזנתי למדיטציה ודמיינתי מציאות רצויה והרגשתי איך אני קוראת לשפע שלי להגיע- ואז יצאתי לעבודה ובנהיגה נתתי למחשבות שלי לנדוד, לדאוג מהטלפון שאני עלולה לקבל מהבנק, להתמקד בלחץ שיש לי לפני העשירי לחודש, ולכסוס ציפורניים מעתיד הלא בטוח שלי, אני לא באמת בתודעת שפע!

זה אומר שכשאני עוקפת בתור, מתעצבנת בפקק, מתפרצת על הילדים או בן הזוג, חסרת סבלנות לאנשים בעבודה- אני לא באמת בתודעת שפע!

זה אומר שכאני מרגישה קטנה, לא ראויה, קורבנית או מוכת גורל- אני לא באמת בתודעת שפע!

כי דאגה, ואנרגיה נמוכה, והתנהגות לא נדיבה, הם תדרים שמרחיקים מאיתנו את השפע- ועד שלא ניצור הלימה בין המילים, הכוונה, הרגשות וההתנהגות שלנו- אנחנו יוצרות סתירה.

וכן- אני יודעת, הייתי שם- כשאין כסף יש דאגה, יש עצבים, יש חרדה, זה משפיע על כל דבר ודבר בחיים- על הבריאות, הזוגיות, ההורות, השינה, על הפניות שלנו, זה משבש את השלווה ואת היכולת שלנו להיות נוכחים אפילו ברגעים היפים, וזה מקיף אותנו ונוכח גם כשאנחנו מאוד מתאמצות שלא.

אבל זה הסוד כולו- להפסיק את הסרט.

לא להתמקד יותר בתוצאות הלא נעימות והמחניקות שהחוסר מביא איתו. אלא להסיט את המבט שלנו לחזון של הדברים שאנחנו כן רוצות לחוות. וזה אומר.. לנשום לתוך החרדה. לחבק ולהרפות ולהאמין ולחייך- לחבק ולחזק את עצמי ואת מי שאיתי, לשמור על אנרגיה, מחשבה, רגש ופעולה שהם בהלימה לאנרגיה גבוהה ומיטיבה, ואז, רק אז, להתחיל לזמן שפע.

וזה נראה כל כך קשה- להצליח לצאת מזה, להצליח להיפטר מהחרדות ומהדאגה שמלווה אותנו לכל מקום, שכבר נהיו סוג של חבר או הרגל... אבל ביננו, מניסיון, מה שקשה זה לא התרגול או המאמץ מה שקשה- זה המקום של החוסר. שבו אין שלוות נפש ואין מנוחה, וכל שמחה מהולה גם בדאגה.

יום אחד, לפני כמה שנים, קמתי בבוקר, החלטתי שנמאס לי ושככה אני לא ממשיכה, שיניתי את החיים שלי ואני מבטיחה לך שאם אני הצלחתי, ואלפי הנשים שליוויתי הצליחו, גם את יכולה.

בחמש השנים האחרונות, לימדתי אלפי נשים את את התהליך שהעברתי את עצמי- מחוסר- לשפע. בכלים של תודעה, רגש, אנרגיה ופרקטיקה, בתכנית אינטרנטית מדוייקת ומקצועית, ובליווי אישי שלי .

ואם את מרגישה שהגיע הזמן שלך, ללמוד לסנכרן את כל תחומי חייך, לשפע ורווחה, להשתחרר מהחוסר ומתדרי המצוקה, את מוזמנת להצטרף אליי ולקבוצת הנשים שכבר רשומות לתכנית ליצירת שפע הבאה.

כל מה שאת צריכה לעשות זה להחליט לנתב את כל האנרגיה הזו- של הקושי והחרדה- לשינוי, ללמידה, להתפתחות ולהנאה לחצי על הלינק לכל המידע ולהשארת פרטים- ואני אחזור אלייך טלפונית עם כל מה שצריך, לשפע. https://avigail-levy.ravpage.co.il/sheffanow באהבה, אביגיל



318 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page