מזמנות זוגיות מתוך תדר של שמחה ואושר
top of page
חיפוש

מזמנות זוגיות מתוך תדר של שמחה ואושר

עודכן: 15 במאי 2023

"אני מאוהבת, מתרגשת, חולמת עליו בלילות כל כך אוהבת את ההרגשה הזו, מתמלאת חיות ושמחה, ושוב...משהו משתבש, וזה נוזל לי בין האצבעות, פתאום או שזה מרגיש לי לא מדויק, או שהבחור נעלם... אופפפ שוב זה היה נראה ממש מושלם, ושוב, זה לא. איך זה עוד פעם קרה לי? כבר עשיתי את השיעור הזה כל כך הרבה פעמים! " *הטקסט נכתב על זימון של בן זוג גברי אבל כמובן שהכול תקף גם לנשים 🙂

מכירות את הלופ הזה? כשאנחנו חוות שוב ושוב את אותו השיעור בחיים, סימן שהזימון שלנו, לא תואם לתדר שיביא לנו הגשמה. מה הכוונה? כשאני יושבת לי בבית קפה, ומתכווצת מלראות את כולם יושבים בזוגות ורק אני לבד, זה מביא אותי ישר למקום שבו אני יוצרת זימון- "אוף! זה לא פייר, כמה בדידות! תשלח לי כבר בן זוג, גם אני רוצה להיות בשניים!" הזימון- הוא של זוגיות אבל *התדר* שזימנתי ממנו הוא של כיווץ, קינאה, לבדיות ואם בלילה שוב אני הולכת לישון באלכסון, מרגישה בודדה, עצובה וגלמודה… אני חושבת לי… " אם רק היה לי מישהו לצידי, אם רק היה מגיע כבר האחד שלי…" כן, זהו זימון של זוגיות, אבל *התדר* הוא של עצב, כאב, בדידות… ואז… ההגשמה אכן מגיעה- מגיע בחור חמוד, הלב מתמלא שוב בתקווה… אבל פתאום, לצד ההתלהבות אני חווה- קנאה, כיווץ, לבדיות- למרות שאני בזוג! או עצב ובדידות- והבחור עוזב, או שאני חותכת, כי תדר של לבד לא מאפשר ביחד או כי משהו ביננו מעציב לי ומכאיב לי… זה לא כי אני לא בסדר עם שריטות עוד מהילדות, זה לא כי "כל הגברים אותו דבר" זה לא שהעולם דפוק וזה לא כי אין לי מזל!

הלופ האין סופי הזה נוצר, כי כל פעם שאני חווה פירוק נוסף של מערכת יחסים אני מקבלת חיזוקים והוכחות לתדרים שמהם היא נבנתה- אני מרגישה עוד כאב, בדידות, עצב ואכזבה- ומתוך הרגש הזה אני שוב מזמנת מערכת יחסים חדשה ושוב היא מתפרקת - ואני מקבלת עוד הוכחה… וחוזר חלילה!

אז איך יוצאות מזה? כי הרי העובדות היבשות הן- שאני לבד ושאני בודדה! אז איך אני אמורה לזמן יחסים מתוך רגשות שאני לא באמת מרגישה? להתכחש לרגשות שלי- זה לא יעבוד, כי הרי הזימון עובד על תדר שאני שולחת ולא על מילים שאני סתם אומרת, אז מה שנשאר… זה רק לשנות את ההרגשה. איך להיפרד מבדידות וכעס ואכזבה? איך לשחרר עצב וכאב? לתרגל. לשחק בלהיות "אני מאושרת, שמחה ומלאת אהבה". (התחושה הזו יכולה להתקיים בתוכי בכל מיני רגעים- רק שהם עדיין לא קשורים לזוגיות) להתחבר לתדר האהבה היקומי ולהזרים אותו לתוכי, לצחוק, לרוץ, לרקוד, ללמוד, לשיר, לבשל, להתחבק... להיות מסופקת ובאנרגיה גבוהה, להיות אהבה- והטריק הוא רק לתפוס את ההרגשה הזו, ושם- ואך ורק כשאני שם! לזמן זוגיות שסוף סוף תהיה בתדר שמאפשר את קיומה.

אם את רוצה ללמוד איך לעשות את זה יחד איתי ובקבוצת נשים מעצימה, וגם איך לנקות את הלב והזיכרון מכאב ואכזבה, להזרים לתוכך ריפוי ושמחה ותנועה, להתחבר לתדר האהבה הנקי והגבוה ביותר ביקום, להתאהב קודם כל בעצמך, להיזכר בקלילות ובשמחה ובמתיקות שבתוכך, ורק אז לזמן בכלים מופלאים את אהוב ליבך- בואי איתנו לתכנית שמתחילה ממש בקרוב: תכנית דיגיטלית מדוייקת ומדהימה, בהנחייתי האישית ובקבוצת נשים מעצימה, עם סרטונים, מדיטציות, דפי עבודה ותרגולים, שיקחו אותך צעד אחר צעד- לאהבה. יש סיפורי הצלחה מרגשים, (תקראי בלינק המצורף) יש מחיר נעים ומזמין, יש תזמון אביבי מושלם- ויש זמן- לאהוב 🙂 תלחצי על הקישור כאן:


אני מחכה לך שם עם כל המידע והפרטים.

אביגיל

תמונה: פינטרסט, BritKCaley





7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page