מזמינה אותך לתכנית לזימון אהבה וזוגיות
top of page
חיפוש

מזמינה אותך לתכנית לזימון אהבה וזוגיות

עודכן: 15 במאי 2023

"אני רוצה אותו חתיך, גבוה, עם מקצוע חופשי. אני רוצה שיהיה לו חוש הומור, שהוא יהיה קליל, מתחשב, שיפרגן לי.

רגיש, אבל לא יותר מידי. אני רוצה שתהיה לו משפחה סבבה, וכמובן רווק, בלי נישואים קודמים, אני רוצה שהוא יהיה ממש נחמד לילדים. ואמיד כמובן, או לפחות מסודר. לא אחד כזה שייפול עליי, מישהו עצמאי ושעשה כמה דברים.

ושיהיה טוב במיטה. ויידע לבשל. ולנקות. ועדיף שיניים לבנות. זהו, סך הכול, בקשות הגיוניות. לא?"

מה חסר פה בזימון הזה, הרי הכול נראה מושלם, גם גבוה גם רגיש וגם לא חייב להיות מליאן 😊 חסר פה רק דבר אחד-

את מה שזימנו פה, אפשר להלביש על אלפי גברים- וזאת הבעיה, שכולם ככה בערך מתאימים- גבוהים, חתיכים, נחמדים אבל אף אחד לא "בול"- למה שאני צריכה.

ומה שאני צריכה זה לא גובה או מקצוע או מצב משפחתי, מה שאני צריכה, זה לזמן לא אותו! אלא אותי!

ככה: "אני רוצה להיות אהובה ומלאת אהבה, אני רוצה לחשוב עליו, לחלום עליו, לרצות לספר לו כל חוויה. אני רוצה להימשך אליו, לחשוב שהוא מדהים, אני רוצה להרגיש גאווה כשהוא נכנס לחדר, ושמחה מתוקה כל פעם שהוא מתקשר או כותב לי, ולדעת שיש לנו כל כך הרבה דברים משותפים. אני רוצה להתרגש, אני רוצה להרגיש בטוחה, אני רוצה לסמוך בכל הלב, אני רוצה להישטף באהבה ובתשוקה, להתלהב מכל מגע, להינמס מכל חיבוק, לרעוד קצת מבפנים, אני רוצה מישהו להחליף איתו מבטים עמוקים שרק אנחנו מבינים, מישהו שיהיה שם גם כשאני באושר וגם כשאני בכאב. אני רוצה מישהו שכל כך קרוב אליי, שאני יודעת מה הוא מרגיש עוד לפני שהוא אומר, מישהו שמבין ישר על מה אני מדברת, ומכיל אותי בכל המצבים, מישהו שאני רוצה לחבק, וללטף ולפנק ולהקל עליו ולחשוב מה הוא צריך, מישהו שאני רוצה לשמוע את דעתו ובכלל את כל מה שהוא אומר. מישהו שאפשר לשתוק איתו, להיקרע מצחוק איתו, ולחלוק איתו את המטלות בבית, ולריב איתו ולהשלים. מישהו שמרגיש נכון לעשות איתו ילדים. מישהו שכל כך נוח לי איתו, ומרגש לי איתו, ומצחיק לי איתו ומסקרן... שפשוט בא לי להיות איתו כל החיים."

ואז.. מה זה משנה אם הוא צייר, נהג או עורך דין? אם הוא גבוה או נמוך, מסודר או בלגניסט, עני או עשיר, ואפילו, אם יש לו כבר ילדים? ואיך למצוא אותו, את המושלם הזה, בלי להסתכל על כל הפרטים החיצוניים, איך להתגבר על כל השיפוטיות והדפוסים החברתיים, ולהעביר את המיקוד ממשהו חיצוני- כללי, למשהו פנימי-מדוייק לי, לזימון הנשמה המשלימה המושלמת בשבילי?

את כל זה אנחנו לומדות בתכנית אהבה.

להתחבר ללב, לנקות זיכרונות ודפוסים חוזרים ואכזבות, להיזכר מי את ומה את רוצה באמת, ולא מתוך תבנית, לזמן ולייצר תדר אהבה על גבי תדר האהבה היקומי, להשתמש בו לריפוי טראומות והזרמת אנרגיה מחודשת ללב ולגוף, לכתוב חוזה מחודש לאהבה, לקרוא אלייך את אותה הנשמה המדוייקת והמשלימה, ולחזור להאמין, בדבר הראשוני הזה, הטהור הזה, הסוחף והמטריף הזה, ששתי נשמות מתאימות חוות כשהן נפגשות.

מתחילות אחרי פסח, בקבוצת נשים מדהימה, בתכנית דיגיטלית בהנחייתי האישית- באתר קורסים מקצועי וידידותי ובקבוצת פייס פרטית, מחכים לך שיעורים כתובים, סרטוני הסבר, מדיטציות מרפאות ותרגולים שונים, שידורים חיים לשאלות תשובות ועבודה איתי בתרגולים, תכנים רכים, מרפאים, מופלאים- ושינוי אמיתי, באהבה עצמית ובאהבה לאחרים.

יש סיפורי הצלחה מרגשים ונוגעים, (תוכלי תכף לקרוא בקישור למטה) יש מחיר נוח ומאפשר ומה שנשאר לך זה רק להחליט- שאת בוחרת בך, באושר שלך, ביכולת שלך לחוות וליצור - אהבה.

מחכה לך בקורס, בואי 🙂



תמונה: milk פינטרסט




5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page