מותר לך לאהוב כסף!
top of page
חיפוש

מותר לך לאהוב כסף!

עודכן: 15 במאי 2023

אני אוהבת כסף! וכסף אוהב אותי אני מזמנת כסף, והכסף שומע אותי, אני מתלהבת מכסף והכסף מתלהב ממני!

מי התכווצה והתביישה כשהיא קראה את המילים? את מי מביך להגיד, ואפילו לחשוב או להרגיש, שהיא אוהבת או רוצה כסף? נכון שאתן מתביישות? נכון שאמרו לכן שלהגיד שאנחנו אוהבות כסף זה חומרי, שטחי, נחות, מביך, ושקודם כל הבריאות, הזוגיות, הילדים, ושיש דברים הרבה הרבה יותר חשובים?

במשך שנים, ניסיתי בכל הכוח לייצר לי חיים מעולים, עבדתי כל כך קשה- בלהגיד לעצמי שהכול בסדר, בלהעמיד פנים שאני לא חושבת על מה יהיה מחר בבוקר בבנק, או בעוד חמש, עשר, עשרים וחמש שנים, בלחשב חישובים ולעשות ויתורים, בלדבר על דברים אחרים, למרות שזה בעצם הדבר שהכי העסיק אותי, הטריד אותי, גזל ממני הרבה שמחה וחסם לי את היצירתיות ופגם לי בהנאה מכמה וכמה רגעים יפים.

וכשאומרים שהבריאות חשובה יותר, כנראה שוכחים... שכשאין כסף יש מתח וחרדה ועצבים- ונדודי שינה ומחשבות טורדניות ופחדים. ואם חלילה יש בעיה בריאותית- מן הסתם כסף קונה גישה לריפוי וטיפולים שונים. וכשאומרים שהזוגיות חשובה יותר מתעלמים מזה שקשיים כלכליים מכניסים המון מתח ואתגרים ליחסים, ושהילדים מעל הכול- זה תמיד נכון, אבל איך זה מרגיש שיש לך ילדים, ואת לא מסוגלת לתת להם אוכל בריא ומשובח כמו שאת רוצה, ואת כל צעצועי ההתפתחות והספרים, וחוגים, ובילויים ואפילו נעלי ספורט טובות, כמו שיש לכל החברים... וכשאומרים- אפשר להסתדר עם מה שיש! ובטח כשאתה אדם רוחני ומחובר ומודע- מניסיון- הם ממש ממש צודקים. אפשר. אבל השאלה, למה אני רוצה להסתדר עם מה שיש, להשקיע כל כך הרבה אנרגיה בלחיות את הרגע ולא להיות בראש שלי בסרטים... להתנהל מתוך מאבק והישרדות ופחדים, במקום פשוט ללמוד איך לייצר לעצמי שפע, לקבוע מה נחוץ בעיניי ולא מתוך אילוצים, ולחיות חיים קלים, נוחים, טובים...?

אז למה אנחנו כל כך מתביישות? למה אנחנו כל כך לא ראויות בעיני עצמנו לכל הטוב הזה שיש לכסף להציע, להרגשה של שפע אמיתי- פנימי וחיצוני, לביטחון, לתחושת המוגנות, לנחת, לחופש הבחירה והפעולה, לאפשרות להעניק כל מה שאנחנו רוצות וצריכות לעצמנו ואת כל מה שחשוב לנו לתת לאהובים שלנו, להקל על עצמנו ובהפוך על הפוך... במקום לדאוג ולבזבז אנרגיה על הישרדות, להקדיש את האנרגיה שלנו לבריאות, לזוגיות, להורות להתפתחות- לכל הדברים שבם באמת הכי חשובים!

וזה המסר שלי אליכן היום: מותר! מותר לרצות כסף, מותר להשקיע אנרגיה בזימון וביצירה שלו, מותר להיפרד מכל החסמים והבושות והפחדים, מותר אפילו לאהוב אותו מאוד, ולהפוך אותו מדבר מלחיץ ומסובך לחבר הכי טוב שלכן, זה שמגשים איתכן חלומות ומרגיע ומפנק, מותר לחיות חיים טובים, ונוחים וקלים-

ולא רק שמותר, זה ממש חשוב, וראוי וזה ממש ממש אפשרי (אם אני יצאתי מהמקום שהייתי בו- כל אחת יכולה!) וזה בדיוק בדיוק הרגע- כן, גם אם קשה לך וגם אם זה מפחיד- לוותר על הבושה, לשחרר את מה שלימדו אותך ולהבין, שאת באמת באמת ראויה.

אני מלמדת שפע, וזו רק דוגמית קטנטנה, מכל ה"אמיתות" והשיעורים והדפוסים שמוטבעים בנו כל כך עמוק, ומונעים מאיתנו לזמן כסף ורווחה וביטחון כלכלי ואם הגיע הזמן שלך, להצטרף אליי וללמוד איך- להסכים לחוות שגשוג, להסכים להיפרד מאמונות וחינוך ודפוסים, ולייצר במקומם הרגלים חדשים, ללמוד לזמן שפע נוצץ ומלטף ואמיתי, שיתבטא בשלווה ובביטחון ובשמחה וכן, גם בשינוי כלכלי, ואת הכול ללמוד בליווי שלי, עם נשים מדהימות, כלים מתקדמים וטכניקות שפשוט עובדות, בתכנית דיגיטלית שכבר שינתה לאלפי נשים את החיים, תלחצי פה על הלינק ותצטרפי אלינו לקבוצה לתכנית ליצירת שפע הבאה! נ.ב. כדי להוכיח לך שאת ממש ממש ראויה, וששפע מתמגנט אלייך, כבר עכשיו- רק כי את מסכימה- הכנתי לך הנחה מ ד ה י מ ה. כל הפרטים, ההמלצות והמחיר המדהים- בלינק. מחכה לך ! אביגיל https://avigail-levy.ravpage.co.il/shefalekulam






2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page