מגיע לך לחיות בתודעת שפע
top of page
חיפוש

מגיע לך לחיות בתודעת שפע

עודכן: 15 במאי 2023

מגיע לכן שפע. מגיע לכן כסף. מגיע לכן להרגיש ביטחון עמוק, וחופש, ושמחה. מגיע לכן לדעת שאתן עטופות ואהובות.

מגיע לכן לקום בבוקר, ברוגע ושלווה, מגיע לכן להיפרד מפחד ומחרדה. מגיע לכן לקבל את כל מה שאתן רוצות וצריכות. מגיע לכן לקנות לאהובים שלכן את כל מה שיעשה את החיים שלהם נוחים וטובים ומלאי נחת והשראה.

מגיע לכן בית. מגיעה לכן מכונית טובה ובטוחה. מגיע לכן לדעת שהעתיד שלכן ושל הילדים שלכן מובטח.

מגיע לכן להכיר בכך שאתן כל כך, כל כך ראויות. מגיע לכן לאהוב כסף, ולדעת למגנט אותו אליכן ולייצר ממנו עוד ועוד שפע ואהבה. מגיע לכן לדעת שלרצות כסף וביטחון כלכלי זה לא נחות ולא חומרני, מגיע לכן לבקש כסף בקלות ולקבל אותו בשמחה. מגיע לכן לדעת איך להשאיר את הכסף אצלכן שלא יברח, ולגלות איך לשלם כל דבר וכל סכום בהתרחבות ואהבה. מגיע לכן להרגיש רוחניות ומחוברות גם אם אתן עשירות, מגיעה לכן הזנה יקומית תמידית, חיבוק של אהבה, תחושה של שגשוג והרעפה.

מגיע לכן שפע, ומגיעה לכן מנחה מסורה ונחושה, שעשתה את הדרך בעצמה, שלמדה שנים לימודי רוח ותודעה וטיפול והדרכה, עד שגילתה את הדרך, מתודעת חוסר, פחד וחרדה לתודעת שפע ושגשוג ורווחה.

מגיעה לכן תכנית מובנית ומסודרת ועשירה ומעולה, מגיע לכן תהליך שעובד ומביא תוצאות אמיתיות, מלא בתמיכה, השראה ואהבה ועל הדרך גם ממלא אתכן בשמחה ועוד דבר מגיע לכן- מגיעה לכן ממני מתנה! החלטתי לתת עכשיו 70% הנחה, כדי שהקורס יהיה במחיר הכי נגיש שאפשר, לכל מי שרוצה וצריכה

כי אתן ראויות כל כך ואהובות כל כך ומגיע לכן ללמוד שפע, ממני, שהתמחתי בחוסר ושפע, ושמלמדת איך לעשות את זה בקלות, בעומק, בהנאה ובאהבה.

התכנית ליצירת שפע, הקורס האינטרנטי לשפע המוביל בישראל, התכנית שאני מלמדת כבר 7 שנים, שיש בה שיעורים ותרגולים ומדיטציות וסרטונים, שיש בה קבוצת נשים כמוך, שמוכנות לשינוי חיים. התכנית שיש בה אלפי סיפורי הצלחה. ההמלצות, הפרטים העסיסיים והמחיר המוזל והמיוחד- בלינק.

מחכה לך! 🧡 אביגיל https://avigail-levy.ravpage.co.il/shefalekulam





צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page