למה רק את השפע אני לא מצליחה לזמן?
top of page
חיפוש

למה רק את השפע אני לא מצליחה לזמן?

עודכן: 16 בפבר׳ 2023

"אביגיללל למה הזימון לא מגיע? הצלחתי לזמן זוגיות מדהימה, ובית יפה, ונסיעה לפריז, אני מלכה בזימון חניות, אבל עם הכסף...אוףףף, זה כל כך מתסכל, למרות כל הידע שצברתי, ולמדתי וקראתי ותרגלתי ולמרות שהצלחתי לזמן דברים מדהימים לחיי בתחומים אחרים- הנושא הכלכלי לא מרפה. אני לא טובה בזה כנראה. אני כבר לא יודעת מה לעשות." (כן,תלמידה שלי כתבה לי את זה אבל... אני עצמי ביליתי כמעט עשור מחיי בלא להבין למה אני לא מצליחה!)

כמה רציתי שזה יתגשם כבר! וכמה הייתי חסרת סבלנות להגעת הרגע, שבו אדע שזה סודר, שזה מאחורי, שהתייצבתי, שאפשר לנשום.

מה שמצחיק זה, שדווקא המיקוד שלי ברצון העז הזה וחוסר הסבלנות הפנימי הזה ששיגע אותי, הם אלו שהרחיקו ממני את ההגשמה:) דווקא ההיאחזות והלחץ הם אלו שגרמו לי לחוות עוד ועוד מאותה המציאות , במקום להגיע סוף סוף אל היעד הנכסף.

אני אסביר: הייתי בעצם במעגל קסמים! ככל שנכספתי יותר, ככל שהתמלאתי בעוד ועוד אכזבה וככל שהתעצבנתי שלא הצלחתי , ככה ירדתי מהתדר של זימון השפע.

וככל שירדתי מהתדר של זימון שפע, התודעה שלי המשיכה לשלוח תדר של חוסר, ועל גבי תדר החוסר הזה התגשמו לחיים שלי עוד ועוד חוויות של קושי ושל דוחק שהוכיחו לי שאכן! צדקתי! אני באמת גרועה בזימון כסף, או לא מצליחה לייצר מציאות , או נכשלת בזימון או בניהול הכסף שלנו.

הדרך לצאת מהלופ הזה היתה קודם כל באמצעות היכולת שלי לשנות את ההרגשה שלי, לא קודם את ניהול התזרים, לא קודם את יכולת הזימון, לא קודם את הצורה שאדבר, אלא קודם כל את מה שאני* מרגישה* בקשר לכסף שלי ולמצב הכלכלי שלי.

שאלתי את עצמי- מה אני מרגישה כשאני חושבת על המצב הכלכלי שלי? לחץ? תסכול? פחד? אולי אי וודאות? בוודאי שכן!

ומה אפשר לעשות? (במקום לכסוס ציפורניים או לרדת על עצמי) ללכת לאכול גלידה. או לתרגל נשימות. או לעשות אמבטיה. או כל דבר אחר שגורם לי להירגע, ולדבר לעצמי, ולהזכיר לעצמי- ממש בקול רם: " אני- כן אני, מלכת הזימונים! הצלחתי כבר להשיג כל כך הרבה דברים, יש לי כל כך הרבה כלים, וכל מה שצריך להשתנות, זה האפשור שלי להגשמה."

ואז התחלתי לחשוב על עצמי, כשאני בשלווה של שפע כלכלי, לא מתוך מצוקה או לחץ, או של "נו! תגיע כבר!" אלא בהנאה, בשובבות, במשחק, בצחוק, אאפשר לעצמי להנות מהחלום המתוק של השפע, ואזכיר לעצמי כמה טובה הדרך לשם.

אני אשים לב להודות על מה שיש לי כבר עכשיו, גם אם זה עדיין לא כל מה שאנחנו רוצה, אשקיע את האנרגיה שלי בלהנות מהרגע הזה, ולא בדאגה מהרגע הבא. (דרך אגב, לא הייתה אפילו פעם אחת מאז בריאת העולם 😉 שדאגה ממשהו פתרה את הבעיה והעלימה אותה- להפך, זה רק גוזל מאיתנו אנרגיה שהייתה יכולה להיות מנותבת ליצירתיות או תרגול או זימון או פעולה).

ואז כשעולה שוב הדאגה- אגיד לה- חמודה, זוזי בבקשה, זה מפריע לי לפתור את הבעיה!

ואתרכז בתדר של פתרון ובחיוך ובלהירגע. ולפני ששמתי לב- פתאום משהו שתנה.

הזדמנויות נפתחו, אפשרויות עלו, רעיונות הבריקו, הצעות הגיעו- וככל שהתמדתי ברוגע, באמונה, באהבת החיים ובשמחה- כך גם השפע הכלכלי זרם לחיי באופן טבעי, בקלילות ובהנאה.

ומי שצריכה עזרה, בשינוי התדר מדאגה לאמונה, בהפיכת התודעה מחסרה לשופעת, בכלים חדשים לזימון ויצירת מציאות שיעקפו את כל ההתנגדויות והפחד, בפרידה מהגורמים התודעתיים והרגשיים שיוצרים חוסר- ובחיבור לשפע שטבעי לנו ממש כמו נשימה- התכנית ליצירת שפע היא בדיוק בשבילה,

אז...מי שבוחרת לצאת לדרך חדשה. משאירה לי את הפרטים שלה בלחיצה על הקישור- ואני חוזרת אליה טלפונית עם כל מה שצריך לדעת על התכנית הקרובה. ❤ אביגיל https://avigail-levy.ravpage.co.il/sheffanow


אישה עם גלידה

26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page