כשיש פחד ואת לא מצליחה לזמן, זה הזמן לבקש עזרה
top of page
חיפוש

כשיש פחד ואת לא מצליחה לזמן, זה הזמן לבקש עזרה

הפוסט הזה יגלה לך- מהו כוח העל שיש לך ואיך להשתמש בו! רוב האנשים מתנהלים בחיי היום יום שלהם בעיקר בעזרת כוח החשיבה- מתכננים, מחשבים, מעריכים, נזהרים ומשתדלים להיות כל הזמן באחיזה זה לא מקרי- חינכו אותנו לחשיבה! בבית ספר לימדו אותנו הגיון, ניתוח, סיבה ותוצאה... ומה לא לימדו אותנו?

לא לימדו אותנו, לאמן את כוח הלב והאמונה.

אני כאן כדי להזכיר לך, שלך יש כוח נוסף מיוחד (לכולנו יש, אבל לא כולם משתמשים בו) והכוח הזה, הוא כוח הבקשה.

כשאנחנו מבקשות- התנועה האנרגטית סביבנו מתארגנת סביב ההדהוד האנרגטי ששלחנו, ומשקפת לנו מציאות שתבטא את תדר הבקשה.

בשבוע שעבר הייתי בחו״ל, נהנתי כמעט מכל שניה אבל יש דבר אחד שמלחיץ אותי תמיד וזו נסיעה מ- ו- אל שדה התעופה. שלא נפספס את ההסעה למלון, ושלא נאחר לטיסה חזרה… כמובן שברמה הארצית עשיתי כל מה שאני יכולה- תכננתי מסלול וקניתי כרטיסים ובדקתי את כיווני הנסיעה, בדקתי מה השעה שכדאי להגיע בה לשדה- תשע בבוקר ומתי לצאת כדי להספיק- שבע, אבל תמיד יכולים להיווצר תקלות או עיכובים- ופה הייתי צריכה לגייס את כוח התודעה:) לא את הצד השכלתני המתכנן אלא דווקא את התודעה הגבוהה- לבקש זרימה לבקש קלות לבקש סנכרון לבקש להיות רגועה ולבקש שמירה ודרך מאירה.

מה ההבדל בין זה לבין זימון ויצירת מציאות? זימון הוא כוח אדיר ונפלא, אבל יש לו מגבלה- רק אני אחראית להצלחה שלו: כמובן שבמקביל גם זימנתי- בערב לפני, זימנתי שנגיע אפילו בעשרה לתשע לשדה התעופה דמיינתי את זה ואת זה שאני אומרת לבת שלי, שהנסיעה עברה כל כך חלק! שזה מדהים והרגשתי את ההקלה והשמחה. אבל כאמור, כוח הזימון משאיר את ההתרחשויות רק בשליטה של תודעתי האישית- ליצירת מציאות בזמן שגרה, זה עצום ועובד ומשנה חיים אבל אם קיים פחד או לחץ, לפעמים הראש מפריע במחשבות לחוצות והבטן מתכווצת ומייצרת דאגה, ואז מגיע הזמן המושלם- לבקש ולקבל עזרה

העזרה הזו זמינה לנו, כל הזמן, וללא הגבלה תקראו לזה אלוהים, היקום, או מדריך רוחני או ישות אור או האם הגדולה:) זו יכולה להיות גם הנשמה הגבוהה האישית שלכן- מי ומה שמרגיש לכן הכי טבעי ומדויק ומאיר וממלא אתכן אנרגיה גבוהה ובהירה (כשמתחברים אפשר להרגיש באופן מיידי את פתיחת הנשימה ואת ההקלה) וזה הכי קל בעולם עוצמות עיניים, לוקחות נשימה, בוחרות בישות המיטיבה החביבה עליכן ומבקשות- עזרי לי מחר בנסיעה, עזרי לי להגיע בקלות ובזריזות ליעד שלי תוך שאני מוגנת ושמחה ולטובתי הגבוהה. וכן, זה עובד ולפתע דברים זורמים בקלות ומתוך רוגע והנאה.

אפשר להשתמש בזה תמיד- לפני שהולכים למקום עם תור, לפני טיפול שיניים או בדיקה לא נעימה, לפני פגישה עסקית, שיחה חשובה, דייט ראשון או ראיון עבודה לפני מפגש עם הרשויות או מבחן או הגשה חשובה ואפילו! שימו לב זה ממש חשוב- תוך כדי תנועה, כשקורה משהו לא צפוי למשל אם עוצר אתכן שוטר או שחסר פתאום מסמך או שאיחרתן את התור שחיכיתן לו בציפייה- פשוט… לעצום שניה עיניים ולבקש- הבנה, תמיכה, רצון טוב, הגדלת הכלי שלכן לשפע פתרון, תוצאה לטובתכן… מה שצריך! הדבר היחיד שצריך לזכור, זה לא להתערב באיך זה אמור להיפתר- כלומר, לא לבקש את פרטי הפתרון אלא רק את התוצאה (למשל לא לבקש שהשוטר לא יצליח להפעיל את מכשיר ההדפסה שלו כשהוא רוצה לתת דוח אלא לבקש את נסיעתכן החופשית מלאות תחושת הקלה, תוך שאתן מברכות על השוטר הנחמד שככה בא לקראתכן בהפתעה) כדי לאפשר ליקום לשלוח את התוצאה הקסומה והנפלאה האפשרית עבורכן כזו שאפילו לא תוכלו לדמיין.

זרם התודעה שלנו מסונכרן תמיד עם היקום ועם הנשמה הגבוהה:) חלקים מעצמנו, מחוברים תמיד לאני הגבוה שלנו, לכוחות הבריאה ולהשראה יצירתית ומלאת קסם. זה תלוי רק בנו, כמה נסכים להפעיל את החלקים האלו, וכמה נאפשר להם לקחת את ההנהגה, כמה נסמוך, נאמין, נישען ונהנה מהכוחות התמירים שזמינים עבורנו, כשאנחנו מסכימות לעצום עיניים, לנשום לבקש, ולשחרר שליטה. בתמונה, שמה ווייז באוטובוס בדרך לשדה התעופה הופ! למרות שעליתי על האוטובוס שאמור להגיע בתשע, הוויז מראה לי את מה שביקשתי- עשרה לתשע, כדי להרגיש אקסטרה רגועה. מחייכת ושולחת בחזרה- תודה והוקרה 🧡🙏 איזה יקום מהמם ונפלא!




5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page