יש לי סוד חשוב לגלות :)
top of page
חיפוש

יש לי סוד חשוב לגלות :)

אנחנו לא צריכות להתאמץ מאוד בשביל להישאר חיוביות ומאירות- לא חייבות לשבת שעות למדיטציה, עבודה פנימית מורכבת, כתיבה או משימות מרובות- אפשר בכמה פעולות קטנות ויום יומיות, לנהל מחשבות ולשמור על התדר שלנו גבוה.




הזמן שאני הכי אוהבת להקדיש לניהול מחשבות- הוא דווקא כשאני עסוקה בשטיפת כלים, סדר, בישול, קיפול כביסה- וכל שאר הפעולות והמטלות היום יומיות.

פעולות ביתיות שלא דורשות מיקוד , הן בדיוק הזמן שבו אנחנו משחררות, המוח שלנו פועל על אוטומט, ומציף לנו את כל הפחדים והמחשבות השליליות. וזו פשוט הזדמנות נהדרת- להתבונן במה שצף, ולהפעיל טכניקות פשוטות לשחרור מחשבות טורדניות. עם כל צלחת ששוטפות, מדמיינות שיחד איתה נשטפת מחשבה.

תהיו ממש ספציפיות- ותשטפו מחשבה מחשבה בנפרד, יש מספיק כלים 😉 עם כל חולצה שמקפלות, חושבות על הסדר הטוב, על הדיוק, על הגבולות, על הצבעים היפים והניקיון שמבקשות ליצור בחיינו ובתוכנו.

עם כל לישה שלשות את הלחם או ערבוב שמערבבות את הסיר, מבקשות להתחבר לתדריםשל בריאות, של אהבה, של שפע ושל רוגע, ולהכניס אותם באוכל שמבשלות ומכינות בשבילנו ובשביל משפחתנו. מה עוד? הנה עוד כמה פעולות קטנטנות, שמאזנות ומרגיעות- להתחיל את הבוקר בנשימות עמוקות. הנשימה מחברת אותנו לעצמנו, מזרימה אנרגיה וחיים ומאוד מרגיעה. לצאת לשמש או לגשם או לרוח- לדקות ספורות, להתחבר לטבע ולבריאה.

לבלות עם הילדים ביצירה ומשחק- התדר שלהם מלא צחוק וחיים. ולסבתות שמתגעגעות, אפשר להקריא סיפורים בוידאו או לענות יחד על תשבצים וחידונים. ובכל פעם שמרגישות פחד- הכנסו ללינק הזה, לשמוע תרגול קצרצר לשחרור מתח וחרדה. אפשר להשתמש בו כמה פעמים שרוצות, ואחרי כמה פעמים שמאזינות, לזכור לבד ולתרגל גם בלי ההקלטה. https://www.youtube.com/watch?v=akt9h68oerc ולזכור- אנחנו בוחרות להחזיק באור.

לחשוב על הטוב, לברוא מציאות של בריאות, של שפע, של אושר, לעזור לעצמנו ולמי שסביבנו , להיאחז בתקווה .

מוזמנות להצהיר על האור: אני בוחרת להחזיק בתדר של תקווה, אני מפיצה אור ואהבה! תמונה: פינטרסט omericka



16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page