חרדה כלכלית? הפוסט הזה הוא בשבילך
top of page
חיפוש

חרדה כלכלית? הפוסט הזה הוא בשבילך

היי אתן, אתן שקמתן היום עם תחושת כיווץ וחרדה, אתן שלא יודעות איך תסגרו את החודש, או אם יגיעו לקוחות או מה יהיה בעבודה, או "סתם" מפחדות מהעתיד, חוששות מהלא נודע- הפוסט הזה הוא בשבילכן, ממני, שהייתי שם ושבוער בי לומר לכן בביטחון- שיש תקווה!

היי אתן! (אני כל כך מבינה אתכן) אתן שיש לכן מחשבות בלופים, חרדות על הילדים או מה יהיה לעת זקנה, נכון שאתן כבר יודעות שמחשבות על חוסר מושכות עוד חוסר, ושאין שום טעם בהישארות בחרדה, אבל תכלס כל הניסיונות שלכן לזמן וליצור מציאות ואפילו הניסיונות לייצר שינוי בהתנהלות החומרית- לא הובילו אתכן לשום מקום? הפוסט הזה הוא בשבילכן כי אני רוצה לספר לכן:

גם אני הייתי שם, במשבר כלכלי מסובך שארך שנים, עם החרדות והפחדים והמאמצים והמחשבות, ובעיקר עם הצורך לגייס כוחות בלתי נגמרים, רק כדי לישון או לנשום או להנות מרגעים יפים, ואני רוצה להבטיח לכן, מהניסיון שלי ומהניסיון של עוד המון נשים שליוויתי, שלא משנה כמה המצב מסובך או מפחיד או נראה חסר מוצא- תמיד תמיד אפשר לפתור ולגלות את הדרך חזרה: לשפע.

אחרי עשר שנים (!) של חוסר ושל פחדים, קמתי בוקר אחד, עם דופק גבוה, חנוקה וחרדה הבת שלי ניגשה אליי לקבל חיבוק ולהגיד לי בוקר טוב, ואני זוכרת את עצמי מנסה ומנסה, אבל- פשוט לא מצליחה לענות לה, מרוב תחושת חנק ולחץ וחולשה-

הרגע הזה היה בשבילי כמו מכת ברק- פתאום קלטתי, שאני פשוט מבזבזת את החיים שלי! אני מקדישה כל כך הרבה אנרגיה לפחד וחרדה כל כך הרבה זמן בחישובים וניסיונות כושלים, ושאם רק אצליח להפנות את האנרגיה הזו אחרת- למקד אותה ביצירה ולא בחרדה- החיים שלי ישתנו ותנחשו מה…מהרגע שהבנתי את זה, ככה זה באמת היה.

אז.. היי אתן! אהובות, יקרות וראויות שכמותכן אני רוצה לספר לכן שמאותו הרגע, התחלתי לתרגל וליישם, את כל מה שלמדתי כל השנים, ושהחיים שלי השתנו בצורה כל כך דרמטית וקיצונית, שעד היום, תשע שנים אחרי, זה מה שאני עושה:

אני מלמדת- שפע.

אם אתן תוהות, איך אפשר בכלל להתנתק ממחשבות החרדה ומהפחד? הרי כל הקטע בחוסר, שאנחנו נזכרות בו בכל קנייה בסופר, בכל תשלום חשמל, בכל מחשבה על הארנונה או שכר הדירה בכל תדלוק ובכל הצעה לבילוי… אז כן, זה לא תמיד קל, צריך קצת כוח רצון והרבה נחישות, טיפה אמונה והרבה מחויבות:) אבל כשמצליחות- מתפנה כל כך הרבה אנרגיה-

קודם לנשימה, לשלווה, לתנועה חדשה, ואז לדמיונות טובים, לתקווה ולחיוביות, לבריאה ויצירת מציאות וגם לעבודה פנימית והבנה, ושחרור ומוכנות ופתאום התדר עולה, והזימון מתדייק, ואז רעיונות ופתרונות ופעולות מתהווים מעצמם, הפחד כבר לא מהווה חסימה והשפע שלנו- יכול לשמוע אותנו ולהתמגנט אלינו בחזרה:)

אני רוצה לשלוח לכן מסר של תקווה, אני רוצה להזמין אתכן, לבחור לצאת לדרך הזאת, באומץ ומתוך שמחה אני רוצה ללוות אתכן יד ביד מהחוסר אל השפע, בנחישות ודבקות ואהבה והנאה אני גם רוצה לתת לכן הנחה ממש גדולה, (495 שקלים במקום 1280!) ואפשרויות תשלום יצירתיות וגמישות, כדי שתוכלו להשתתף, בלי לתת למחשבות החוסר שוב לומר לכן שאי אפשר!

להשתתף במה? בתהליך שיוביל אתכן שלב אחרי שלב, שבנוי על הדרך שפילסתי לעצמי, מחוסר- לשפע. התכנית ליצירת שפע, היא התכנית הדיגיטלית הוותיקה בישראל, אלפי תלמידות שינו בעזרתה את חייהן, (תכף תקראו בלינק המלצות) היא מורכבת מתרגול יום יומי בקבוצת נשים שבדיוק אבל בדיוק במצב שלכן, ומאתר קורסים מתקדם ובו שיעורים כתובים, סרטונים, מדיטציות ודפי עבודה ותרגולים, מעבודה רגשית, משינויים מחשבתיים והתנהגותיים, מטיפול אנרגטי ומדינמיקה קבוצתית, (ולא, זו לא עוד תכנית שתישאר לכן במייל, המסע הזה מרגש ומצחיק ומעורר ומשמח ומסקרן ופשוט משנה חיים!) היא מלמדת איך להשתחרר מהחוסר- ברגש ובתודעה ובהרגלים ואיך להטמיע את השינוי לאורך זמן ולהפוך את תודעת השפע לאורח חיים.

ואתן? רק צריכות להחליט, שמיציתן, שהבנתן לגמרי את הפרק הזה, של החוסר, שאתן מוכנות להקדיש את האנרגיה שלכן לריפוי ולשינוי, ושזה הזמן, לשפע. אני מחכה לכן שם, ללוות אתכן כל יום בתכנית באהבה ובצמידות ומצפה ומתרגשת לראות את השינוי קורה- גם לכן. יאללה אתן באות? כל הפרטים הטכניים וההמלצות- פה: https://avigail-levy.ravpage.co.il/shefalekulam



4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page