חפצים וסמלים שממגנטים שפע
top of page
חיפוש

חפצים וסמלים שממגנטים שפע

מאז שבני האדם התחילו לצייר, ישנם סימנים וסמלים שמזוהים עם זימון: זימון גשם, בריאות, הגנה, ניצחון, משפחתיות, שפע.

גם היום אפשר לראות בכל מקום, תמונות, חמסות, שלטים, מילים, סמלים, קמיעות, מטבעות סיניים, חתולים יפניים, ציורי פירות וחיטה, קריסטלים- כולם נועדו לזמן לנו שפע. האם זה באמת עובד?

גם מהכיוון המודרני יותר כולנו מוקפים בסמלים כל הזמן, לוגואים, פונטים אפילו צלילים וצבעים- של חברות שמנסות לייצר קשר בתודעה שלנו בין המוצר שלהן לערכים ודימויים שונים- כולם נועדו לשדר מסר מסויים ולתכנת את המוח שלנו להאמין בו.

וזו בדיוק הסיבה... שברור שזה עובד!

גם אם לא כולנו מאמינות שחפצים או סמלים מייצרים משיכת שפע ברמה האנרגטית/ מיסטית/ קוסמית - הם בוודאות מוחלטת ומדעית מייצרים את אותה ההטבעה על תת המודע שלנו ומתכנתים לנו את התודעה...

כך שכשאני עוברת בבית שלי ורואה את המילה "שפע" כתובה על השלט היפה שעל הקיר, כשאני מניחה עץ מאבני סיטרין (אבן השפע) על שולחן העבודה שלי, כשאני נותנת לחתול השפע לנופף ביד שלו, כשאני שמה מטבעות שפע סיניים בקערה- אני למעשה מייצרת שוב ושוב מסר עבור התודעה שלי: אני מוקפת בשפע! חפצים ממגנטי שפע מפוזרים בנדיבות סביבי! שפע זורם אליי כל הזמן בזרימה מופלאה... והכי חשוב... החפצים האלו נבחרו אחד אחד לפני שהכנסתי אותם לבית שלי, הם יפים ומדוייקים בעיניי, הם משמחים אותי כשאני עוברת, והם מזכירים לי, לכוון את תודעתי- לשפע ולזימון המציאות שאני רוצה.

בדיוק מהסיבה הזו, רציתי תמיד תכשיט שימגנט עבורי שפע וייצר את אותו דפוס בתודעה שלי וחוץ מהיופי שלו גם ייצר לי שפע ויעבוד 24/7 על תת המודע שלי ורציתי שיהיה גם ללקוחות שלי את הקסם הזה.

אבל לא התחברתי לדברים קיימים ולכן שאלתי את החברה הסופר מוכשרת שלי, שהיא במקרה מעצבת תכשיטים מובילה בתל אביב, אם יש לה רעיון.

מאז... בכל פעם שאני מזיזה את היד שלי, הצלצול העדין והמראה ההורס, גורמים לי לחייך, להרגיש מהממת, ו...לחשוב על השפע שלי! ואני בעצם נושאת את סמל השפע הממגנט שלי 24/7 על גופי- ובתודעתי

נשארו ממש לא הרבה צמידים כאלו, ויותר מחצי כבר נרכשו. זה הזמן למי שרוצה להעניק לעצמה או לחברה מגנט שפע עוצמתי ויפיפה לכבוד החג, תכשיט משמח, מייפה ומייצר תודעה שופעת וממגנטת, נועה התכשיטנית נתנה אותם במחיר הכי מיוחד: זוג צמידים יפיפיים מצופים כסף אמיתי ועשויים בעבודת יד נפתחים מהצד ומתאימים לכל יד: 259 ש"ח לזוג הצמידים. ואפשר גם 139 ש"ח לצמיד בודד.

הצמידים יגיעו אלייך ישירות לפי הכתובת שתמלאי, עד 8 ימי עסקים בדואר רשום, עם ברכת שפע מיוחדת שכתבתי עבורך, ויתחילו לעבוד מייד, על תת המודע שלך, ועל זרימת השפע לחייך.

אז גם אם עד היום לא האמנת או חשבת שזה סתם, אני מזמינה אותך לנסות בעצמך ולראות- כמה כיף יופי ושפע תמשכי לעולם עם תכשיט שהוא פשוט מושלם.

לרכישת זוג הצמידים שפע ולב עם משלוח עד הבית לחצי על הקישור בתגובה הראשונה אביגיל





861 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page