חג סוכות והשפע שבתוכי
top of page
חיפוש

חג סוכות והשפע שבתוכי

עודכן: 2 בספט׳ 2019

חג הסוכות מוציא אותנו מהנוחות של הבית ומחבר אותנו לחוויה של טבע וראשוניות. ברמה האנרגטית אנחנו נקראות להשיל מעלינו שכבות, אמונות, ופרדיגמות ולהתחבר לעצמנו- ללא. ללא בית, ללא רכוש, ללא עודף או חוסר. פשוט ישות שמלאה בשפע אהבה ומשפחה. כשאנחנו נפרדות לרגע מהצורך באחיזה, מהצורך ב"יש לי"- נפתחות אפשרויות תודעתיות חדשות.

בעודנו יושבות בתוך הסוכה, בה כביכול אין לנו כלום, אנחנו נוכחות בשני דברים. אחד- בכלום הזה יש שפע- השפע הגבוה ביותר שנוכל להגיע אליו- משפחה, מזון, שמחה, חיבור לטבע. מה עוד צריך? :)

והדבר השני- במקביל לכך שאנחנו שוהות בחוויה שבה אין לנו כלום- למעשה הכל כבר קיים עבורנו מחוץ לסוכה. ממש כמו שבמציאות חיינו אנחנו מתקיימות בממד אחד, והרצונות והשאיפות שלנו בממד מקביל. הסוכה- היא ממד המציאות. החומר שמחוץ לסוכה- מסמל את השאיפות שלנו. הנוכחות שלנו בסוכה מתרגלת אותנו לחוות- מה שיש לי או אין לי הוא עניין מחשבתי בלבד. כמו שאני בוחרת לתרגל שהות בממד בו אין לי כלום אני יכולה לבחור לתרגל שהות בממד בו יש לי הכל! כשאני משחררת את תחושת "האין", מקולפת מיאוש או מנזקקות- אז אני יכולה להגשים את היש למציאות החומרית. פשוט לצאת מהסוכה ולעבור לממד בו יש לי הכל.

שני הדברים מובילים אותנו לחוויה בה מתוך הכלום ישנו היש החזק ביותר- המהות האנרגטית של שפע, ללא ההוכחה בחומר. ומכאן ההבנה, שחיבור לשפע בחיינו תלוי במצב הרגשי שלנו, במצב התודעתי שלנו- ולא למזל, להצלחה או לכושר השתכרות כפי שאנחנו מחונכות לחשוב!

בהפוך על הפוך, השפע הרב ביותר מציף אותנו דווקא כשאנחנו עירומות מהחומר שלנו. רובנו לא יושבות בסוכה וישנות בה, לכן אני מזמינה אתכן לנסות ולהתחבר לתדר של החג, לפילוסופיה ולאנרגיה שמאחוריו. לזכור שגם כשאין לנו כלום- יש לנו הכל. זה רק תלוי מאיזה זווית מסתכלים. והשפע האמיתי הוא פשוט מי ש(את ו) אני. הכל כבר נוכח בתוכי- רק לנשום אותו ולהאמין:)


אישה מרימה ידיים בשדה ציפורים

רוצה לדעת איך ליצור לך שפע כל השנה? בואי לתכנית ליצירת שפע!


97 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page