זימון שפע- דווקא עכשיו!(וכלים ליצירת שפע- בהמשך הפוסט)
top of page
חיפוש

זימון שפע- דווקא עכשיו!(וכלים ליצירת שפע- בהמשך הפוסט)

אתן בטח חושבות לעצמכן, שהמציאות המשוגעת הזו שנקלענו אליה, חזקה יותר מכל עבודה פנימית שתוכלו לעשות, ושכרגע כולנו ברכבת הרים שצריך רק להשתדל לא להתרסק ממנה, ושיש לנו מעט מאוד השפעה על מה שקורה לנו בחיים .

אני כאן כדי להזכיר לכן, שיש לכן את הכוח לברוא את מציאות החיים שלכן, גם כשכל מבזק חדשות וכל שיחת סלון וכל פרצוף ברחוב, מוכיחים לכן שאתן חיות במציאות של פחד וחוסר.

אז כן, בואו שנייה נדבר על זה- יש פחד, יש תסכול, ואנחנו דואגות וחרדות לגבי ההווה והעתיד, יש חוסר וודאות, ולפעמים קשה להירדם בלילה, ואף אחת לא יכולה להישאר אדישה למה שקורה מסביב אבל! דווקא בתוך הבלגן הזה שמסביב, במקום להסיר מעל עצמנו את האחריות ולהסתחרר עם ההתרחשויות- אנחנו צריכות, חייבות ויכולות- ליצור לעצמנו שפע.

אם נרשה לעצמנו להסתחרר לתוך המציאות הנוכחית, רגשית, אנרגטית, ומעשית- בעצם רק נגביר את הווליום שלה, ודרך המיקוד בה, נזמן עוד ועוד התרחשויות של חוסר ושל פחד לחיים שלנו . וכמובן שהרגשות האלו חזקים וחיים בתוכנו, ואנחנו לא יכולות להילחם בהם או להדחיק אותם.

אז מה כן אפשר לעשות? להפריד בין המקום הרגשי, שבו הפחד הוא דבר לגיטימי, ואפילו בריא ומניע לפעולה, לבין המקום התודעתי, שבו הפחד מנהל אותי ומייצר לי אמונות שליליות וקיפאון וחרדה.

את הפחד הרגשי, אנחנו מחבקות, ממש כמו לחבק ילדה קטנה. מקשיבות, מאפשרות ומקבלות את הנוכחות שלו, ובעצם מייצרות בתוכנו תחושה שיש מבוגר אחראי (אנחנו עצמנו) שמכיל את הרגשות האלו, מנהל את המצב ומייצר פתרונות, ומחזיק את הילדה.

אבל התודעה! היא חייבת להישאר באור, באהבה, באמונה, התודעה חייבת להישאר נקייה וצלולה ולהקרין החוצה את החזון שלנו לגבי מציאות החיים שאנחנו נמצאות בה. והשילוב של מחשבה החיובית והעוצמה הרגשית והמילים והמעשים שלנו- יקבעו -אם נצליח לייצר לעצמנו ביטחון ובהכנסה ועבודה, או שנמשיך להיות כדור הפינג-פונג שנטרק על הדפנות של המציאות שמוכתבת לנו מבחוץ.

אז תעצרו. תנשמו. תשאלו את עצמכן- מה באמת אני רוצה?

ולא מהמקום של אין ברירה או של אפשרויות מצומצמות.

אלא מהמקום של החזון הגבוה, של האמונה, של היופי והאושר והתקווה: אני חיה בשפע וברווחה. יש לי הכנסה שופעת ויציבה. אני מממנת בקלות ובהנאה את כל הצרכים והרצונות שלי ושל בני משפחתי. אני שלווה, אני רגועה, אני בטוחה. יש בי את הכוח ליצור ולזמן לי את החיים האלו, אני סומכת על עצמי ובוטחת ביקום- שמציאות של שפע ושלווה היא הנתיב המובן מאליו עבורי. תראו את זה. תרגישו את זה .תריחו את זה. תהיו ותחיו את ההוויה הזו!

להחזיק את התודעה שלנו בתדר הצלול והשופע הזה- זו עבודה. זו התמסרות, זה לפעמים אפילו מאמץ מודע- ונכון זה הרבה יותר מאתגר בתקופה הנוכחית ובמציאות שמשתקפת לנו מכל פינה.

אבל תכלס, האתגר והקושי האמיתיים הם לא להתאמץ להשתפר, האתגר והקושי האמיתיים הם לחיות מתוך כיווץ וחרדה. זה לגמרי אפשרי, זה לגמרי עובד, וזה קיים בתוכנו באופן מובנה.

רק להחליט - אני עוצרת , אני מתעקשת, בשבילי ובשביל כל מי שאני אוהבת, להחזיק בחזון הזוהר והיפה של השפע.

ומי שזקוקה ליד מלווה, לעזרה ואהבה, מצטרפת אליי לתכנית ליצירת שפע הבאה, שם בתוך מרחב של שפע והוויה חיובית, נוצרת מציאות חדשה.

זו תכנית דיגיטלית שתחזיק אותך בתדר של שפע 22 יום רצוף, שיש בה כל כך הרבה ידע, תרגולים, כלים, טקסטים, מדיטציות ודפי כתיבה ואימונים- קבוצה עם נשים כמוך, שנמאס להן לחוות חוסר ופחד והחליטו לקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים, ולפעול לשינוי. יחד איתי, שמלמדת את התכנים המופלאים האלה כבר יותר משש שנים ומלווה אותך בתשומת לב ואהבה בכל יום - ויש בה למידה סוחפת, והנאה ואנרגיה מדהימה ושינוי חיים.

וכן בטח שדווקא עכשיו! זה הזמן לעצור את הסחרור, וליצור מציאות- של שפע.

לכל הפרטים ולהמלצות- תלחצי על הלינק, תשאירי לי את הפרטים שלך ואני חוזרת אלייך אישית לחבר אותך לשפע <3 אביגיל https://avigail-levy.ravpage.co.il/ILoveShefa




67 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page