זה ממש לא הגיוני ליהנות ולשמוח מדברים שעדיין לא קרו?
top of page
חיפוש

זה ממש לא הגיוני ליהנות ולשמוח מדברים שעדיין לא קרו?

עודכן: 2 בספט׳ 2019

נכון שנראה קצת לא הגיוני ליהנות ולשמוח ממה שעוד לא התגשם?

אם תסכימו להחליף את המחשבה הזו ב-

"ממש לא הגיוני לחיות באכזבה ממה שעדיין לא התגשם"-

כי זה להתרכז במה שאין ולא במה שיש

כי זה להיות בתדר נמוך

כי סך הכל אנחנו חיות ברגע הזה

והזה

והזה

ואם לא נהנינו ממנו- לא נקבל אותו בחזרה לחוויה חוזרת.

הוא פשוט ייעלם.

לעומת זאת אם במקום לחשוב על מה שאין לנו, נשתעשע בדמיונות מתוקים ומלאי הנאה ממה שאנחנו מזמנות-

התדר שלנו יהפוך להיות תואם למציאות הרצויה עבורנו.

וכשהתדר שלנו תואם- מה שאנחנו מזמנות יכול בקלות להתגשם לחיינו!

ככה זה עובד:

להרגיש אכזבה או כעס על חוסר ההגשמה, ימשכו רק עוד ועוד מקרים ואירועים שייצרו בלבנו עוד ועוד אכזבה וכעס--כי אנחנו יוצרות את מה שמתהווה לתוך החיים שלנו באמצעות המחשבות שלנו.

כל מה שעלינו לעשות הוא להיות בשמחה, ולחשוב בשמחה ואהבה על מה שאנחנו רוצות להגשים. אל תיבהלו ממחשבות שליליות- הן רק באות לדייק לכן מהו הדבר שחסר : ) השתמשו בהן כסמנים ליצירת מציאות חייכן- באמצעות רגש ומחשבה.

מחשבה שלילית: "אין לי לקוחות בקליניקה" – כדאי להתחיל לפנטז על שפע של טיפולים, שיחות טלפון, מכתבי הערכה, יומן מלא. לדבר על השפע שהקליניקה מכניסה לחיים כבר עכשיו. על האושר שהתפקיד הזה ממלא בו את הלב. להרגיש את האנרגיה שמגיעה אליכן ויוצאת מכן.

"למה בן הזוג המושלם שלי לא מגיע?" זמן להתחיל להתעסק באהבה, בחברות, בנתינה, שותפות. לדמיין כמה אני מרגישה טוב כשאני אהובה ואוהבת, לחפש איפה כבר בחיי מתקיימות המהויות האלה. להתמקד באושר שמערכות יחסים טובות בחיי כבר מסבות לי. לדמיין את השמחה- ולהישאר בהרגשה הזו.

בכל פעם שעולה כיווץ או צער- לנשום ולהגיד תודה- על ההכוונה לדייק מחדש את המחשבות שלי. על היכולת להבחין מה חסר בחיי, לבקש לי אותו ולייצר לי אותו.

מה שאני רוצה עבורי כבר מתקיים, ברמה האנרגטית. הטריק הוא רק לגרום לו להגיע לעולם החומר. ואת זה נעשה באמצעות שמירה על אנרגיה גבוהה ושמחה ולחיות ולחוות את החיים כאילו זה כבר קורה! תתמקדו.

מה הדבר שהכי מפריע לכן עכשיו? מה הייתן רוצות שיקרה? כשזה יקרה- על איזה צורך זה יענה? מה תרגישו ? איך זה ישנה לכן את החיים? – האם תהיו רגועות יותר, מלאות/ שמחות/ בטוחות/ שלוות/ חיות יותר? ואת התשובה לשאלה האחרונה תיקחו, ותתחילו להשתעשע איתה- במחשבה, בדמיון , ברגש. דמיינו את עצמכן ככה. חפשו איפה הצורך הזה כבר בא על סיפוקו. התמלאו הערכה למילוי הזה, ונסו להרגיש אותו שוב ושוב. וזהו. עכשיו רק צריך לחכות, שהזרע שנטעתן ינבט. סבלנות, ידיעה שאכן זה עומד לקרות, שמירה על התדר-

וזה פשוט יקרה. זה החוק, ככה זה עובד.

והשמחה?

נמצאת בשפע, בכל מקום.. בצחוק, בחברות, באוכל, במשפחה, בים, בנהיגה, בהקשבה למוזיקה, בחיבוק,בשינויים וגם סתם באוויר.... רק תבחרו להתחבר: )

ספרו לי איך הצלחתן.


אישה שוכבת ומסתכלת על גשם מבעד לחלון


37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page