התדר הסודי של הכסף!
top of page
חיפוש

התדר הסודי של הכסף!

התדר הסודי של הכסף!

כולם מדברים על זימון ויצירת מציאות, על משיכת שפע. אז איך זה עובד באמת?

********** לזמן שפע - זה להציף את התודעה שלנו בתקווה ובחשיבה שופעת, זה לחייך המון, זה לתרגל דיבור של אהבה ואמונה על ועם כסף, זה להתרגל לחלום חלומות טובים במקום להתמכר לחלומות של חרדות, זה ללמוד איך ליצור מציאות ולמשוך שפע, אבל יותר מכל- זה להתחבר לתדר השופע.

גם אם נשנן מנטרות כל היום, נתפלל ונגיד שאנחנו מזמנות שפע- אם האנרגיה הפנימית שלנו לא תשתנה, שום דבר לא יקרה.

לכל דבר בעולם שלנו יש תדר, שאם אנחנו רק מתחברות אליו, הוא מושך אלינו את הדברים שאנחנו רוצות.

ממש כמו תחנה ברדיו, ברגע שמצאנו את התדר הנכון- הצליל המדוייק חייב למלא את החדר.

לכן התדר שלנו חייב להדהד ברור וצלול. ו... התדר הפנימי הזה לא נוצר מאמירת המילים הנכונות או מביצוע רשימת מטלות.

התדר הזה נוצר, מסנכרון של הרגשות שלנו, הפעולות שלנו, ההתנהגות שלנו, המחשבות שלנו- לאנרגיית השפע. ואפילו אם רק אחד מהדברים האלו לא מסונכרן, השפע שלנו לא מצליח למצוא את האפיק להגיע אלינו.

במשך שנים ניסיתי לשנות את מצבי הכלכלי, למדתי והתאמצתי, חיפשתי תשובות, וכל מה שניסיתי לא עבד לי- לא זימון, לא שינון, לא אמונה ולא יצירת מציאות. (וגם לא טבלאות האקסל או תכנון התקציב)

הייתי מסתכלת על אנשים אחרים ולא מבינה, למה להם קל כל כך? הם היו מתפרנסים, חיים בשלווה, והשפע היה פשוט מגיע אליהם.

ואני ? אני הייתי רוב הזמן בחוסר, נאבקת, חרדה ובעיקר סובלת... גם כשהכסף היה מגיע אליי אחרי מאמצים מייגעים, הייתי כועסת עליו, מלאה טינה כלפיו וכלפי הקשיים שלי, עד שהוא היה בורח כל כך מהר שלא הייתי מספיקה להנות ממנו. כי התדר שלי לא רק שלא היה שופע, הוא היה מלא יגיעה, מאמץ, כעס, טינה, וחרדה.. - תדר דוחה שפע.

עם כל המאמצים האלה, ארציים ורוחנים ורגשיים, הסתובבתי בתחושה שאני גרועה, חסרת יכולת, אולי אפילו קצת מקוללת. הרגשתי שהשפע ממני והלאה ושפשוט אין לי את היכולת לשנות את המצב.

המצב שלי הלך והתדרדר והסתבך.

ודווקא ברגע השפל הגדול ביותר שלי, מתוך מצוקה כספית אמיתית, חוסר יכולת פיזית לעבוד והתקפי חרדה, הגיע ההבנה וההארה.

הבנתי, שכל זמן שאני מזמנת שפע מתוך נזקקות, חרדה ונואשות- הכסף שלי פשוט לא מוצא אותי, כי אני נמצאת בתחנת הרדיו של החוסר!

ושעד שלא אצליח להתחבר לתחנת הרדיו היקומית של השפע- תדר של שמחה, אהבה, התלהבות, אמונה, רוגע- התדר של הכסף פשוט לא יכול להתחבר לתדר שלי.

ושלמרות שאני עכשיו בהישרדות, בפחדים, במחסור ובהתקפי חרדה קלטתי- שבעצם זה שאני ממוקדת בחרדות שלי, במציאות הכלכלית הקשה שלי ובפחד, אני יוצרת במו ידיי את ההמשכיות של המצב, חרדה מביאה עוד חרדה ופחד מושך עוד פחד...

ושכל מה שאני צריכה לעשות זה לקחת את כל האנרגיה העצומה הזו- שקודם הקדשתי לדאגה, לכסיסת ציפורניים ולשינון מנטרות ריקות מתוכן - ולנתב אותה מחדש ליצירת תדר שופע וססגוני, שיסחוף כל תחום בחיי ואת כל מי שסביבי, ופשוט. ייצור הדהוד כל כך עוצמתי, שכסף יתמגנט אליי באופן טבעי!

הכנסתי את עצמי למרתון: כן, מרתון של זימון, ריפוי ותרגול. דיברתי עם החלקים הרגשיים שלי והבנתי למה הם מפחדים כל כך משפע, עשיתי שלום ואהבה עם הכסף ושחררתי את הטינות והאכזבות וגם הרגעתי את עצמי ושחררתי את הפחדים והחרדות שלי.

אבל כל זה לא היה עוזר, אם לא הייתי מגלה סוף סוף איך להתחבר- לתדר הסודי של הכסף.

ופה אני עוצרת ואומרת- כולנו מכירות את אלו שיש להם כישרון טבעי וכסף נופל עליהם מהשמיים כל הזמן, נו, אלו שמגיל צעיר מצליחים לייצר לעצמם שפע בלי שום בעיה ובלי מאמץ.

אני לא הייתי כזאת, והתדר הזה של הכסף היה זר לי כמו לקרוא יפנית 🙂 ואני מניחה שאם הגעת עד כאן, גם את לא בדיוק חברה שלו.

אז החדשות הטובות הן שלמרות שמהמקום העני שהייתי בו שבו השפע היה נראה לי כל כך בלתי מושג ודמיוני- הצלחתי.

מרגע שנפל לי האסימון, תוך שבועות ספורים, החיים שלי השתנו מהקצה אל הקצה: קיבלתי כסף מחמותי בפעם הראשונה בחמש עשרה שנה קיבלתי החזר ממס הכנסה קיבלתי את כל הציוד לתינוקת החדשה שלי במתנה קיבלתי פניות ממטופלות חדשות בן הזוג שלי קיבל שתי הצעות עבודה (אחרי שנה!! של נסיונות ואבטלה) והעיקר- קיבלתי הוכחה שכשאני מתחברת לתדר ומאמינה ומתמידה, הכסף שלי שומע את התדר ומתמגנט אליי בחזרה. ולא תאמינו... השינוי בחיים שלי היה כל כך קיצוני, שהבנתי שזו השליחות שלי. ללמד-את החיבור ל"תדר הסודי של הכסף".

מאז, אני חיה, נושמת, יוצרת ומלמדת שפע זה מה שאני עושה בחמש השנים האחרונות.

וכן, אני חיה היום בשפע וברווחה והחזון שלי שכל אחת ואחת תקבל ממני את הכלים לעשות זאת בעצמה.

ואני יודעת, את בטח ניסית כבר כמעט את הכל, קראת את רוב הספרים והלכת לסדנאות וזימנת וניהלת ותקצבת ועדיין זה לא קרה לך...

ואולי אפילו מתישהו במהלך החיים שלך, יצא לך לזמן ולהתפלל והצלחת להגשים משהו קטן או גדול ואת יודעת בפנים שזה עובד (כל העניין הזה של יצירת מציאות), רק שאת לא מאמינה שזה יעבוד *עבורך* בעניין הכסף...

אז תדעי שאני מכירה את זה, ובמשך עשור ארוך ומתסכל חייתי את זה יום יום, ולפעמים זה היה נראה לי כאילו לימדו אותי רק את התאוריה ואז זרקו אותי לכביש בלי טסט מעשי:) סיפור החיים שלי הכריח אותי להתמחות ב"נהיגת שטח", ואני יודעת בדיוק למה זה לא עובד לך, ואיך אפשר לעשות שזה כן יעבוד בשבילך.

אז אם הגיע הזמן שלך לתרגם את הידיעות ואת התובנות שלך לתוצאות ולהצטרף לאלפי הנשים שכבר שינו את חייהן בתכנית שלי, להתחבר לשפע ולהזרים אותו לכל תחומי חייך וללמוד את "התדר הסודי של הכסף", בהנחיה אישית שלי, בתכנית אינטרנטית מדהימה אצלך בנייד ובמחשב יחד עם קבוצת נשים מעצימה. לחצי על הקישור למידע והמלצות על התכנית- ואחזור אלייך טלפונית עם כל הפרטים על התכנית ליצירת שפע שיוצאת עוד מעט לדרך 💖 אביגיל https://avigail-levy.ravpage.co.il/sheffanow




1,097 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page