אני ראויה לשפע!
top of page
חיפוש

אני ראויה לשפע!

עודכן: 16 בפבר׳ 2023

אני ראויה לשפע, אני ראויה לדעת שיש לי כל מה שאני רוצה וצריכה, אני ראויה לקנות לעצמי חופשה, או בית או מותרות או השכלה, אני ראויה לדעת שהעתיד שלי מסודר, אני ראויה לספק לילדות שלי כל מה שהן צריכות כדי לגדול באופן שליו ומאוזן. אני ראויה לבית שמשמח אותי ועונה על כל הצרכים של המשפחה שלי אני ראויה להיעזר בתשלום בכל אדם שיכול להקל עליי במשימות שלי אני ראויה להיות פנויה ליצור, לחלום, לנוח, לעבוד- מתוך פניות ונחת אני ראויה לתחושת הביטחון והשקט והחופש שהשפע יביא איתו אני ראויה לזרם של שפע תמידי שזורם אליי כל הזמן בהתרחבות אני ראויה לשפע מעצם הווייתי והימצאי פה.

אני ראויה לשפע כבת בריאה אהובה, שהבריאה שואפת ורוצה לספק לה את כל מה שהיא צריכה. אני ראויה. אני ראויה. אני ראויה.

מי מסכימה, שהיא ראויה? מי כבר חווה שפע מתוך הווייתה? ומי מרגישה שהיא כל כך כל כך כמהה ורוצה- וכל כך רחוקה- מלחוות שפע ולדעת שזה באמת באמת מגיע לה?

שנים חייתי מתוך תחושה עמוקה, שלא מגיע לי ושאני ממש, אבל ממש לא ראויה- כי אני לא מתנהלת נכון, כי אני לא אחראית, כי אני בזבזנית, כי אף פעם לא ידעתי טוב חשבון וכי בחרתי נתיב חיים טיפה הרפתקני.

קיבלתי לזה הוכחות בלתי פוסקות- כי ראיתי מסביבי אנשים אחרים שחשבתי שהם מסודרים כלכלית ושלווים, (זאת אומרת שבניגוד אליי, הם כן ראויים) וכי שוב ושוב ניסיתי לזמן שפע ולשנות את המציאות שלי ולייצר עוד הכנסה, ועוד קיצוץ בהוצאות ואיזון בהתנהלות, ושוב ושוב זה נכשל, ובייחוד- כי זה התדר ששלחתי. תדר של: “אני לא מספיק טובה".

החדשות הטובות הן, שזרם השפע היקומי זורם לעברינו כל הזמן, זורם בעוצמה ובנדיבות ומלא בהזנה ואהבה, כן, באמת! שפע קיים וזמין עבור כל מי שמסכימה להיפתח לקבל אותו- אבל יש תנאי ממש חשוב להצלחת הקבלה: כנראה כבר ניחשתן, נכון?

להרגיש ר א ו י ה.

כל תדר של מסכנות, כיווץ, פחד, תחושה שאני לא מבינה משהו, כל תדר של ספק או של אשמה- מיד מסיט את זרם השפע, לא כי הוא לא זמין לנו, לא כי מענישים אותנו ולא כי אנחנו אשמות אלא כי האנרגיה שלנו עצמנו, כלא ראויות, לא תואמת לתדר השפע ולא מאפשרת את ההגעה שלו אלינו.

כל כך הרבה נשים שליוויתי סיפרו לי על חוויות ועל תחושות קשות כל כך בקשר לשפע שלהן- על כשלונות חוזרים, הסתבכויות כלכליות, על חינוך שקיבלו בבית לצניעות ולהסתפקות במועט, על אמונות מגבילות שמנהלות אותן או על פחד מקנאה או מהצלחה, על חרדות, על חוסר עניין בכסף או על תחושה עמוקה של עוני פנימי ועזובה, אבל לכולן יש מכנה משותף אחד- התחושה והידיעה העמוקה ש"אני פשוט לא ראויה".

אז יש לי משהו חשוב לומר לכן, ובבקשה תקשיבו טוב: אתן ראויות לשפע. אתן נפלאות, אתן אהובות, אתן זכאיות לכל הנוחות והטוב שרק אפשר ושיש לעולם הזה להציע, והדבר היחיד שמונע מכן לקבל את כל מה שאתן צריכות וחולמות, זו הידיעה הפנימית הזו, שאתן אכן ראויות.

אם אתן רוצות לשנות את התחושה הזו, להתחבר לתודעת שפע ולידיעה פנימית שבאמת באמת מגיע לכן כל מה שאתן רוצות, אם אתן רוצות תמיכה בדרך הזו וליווי ועזרה, אם נמאס לכן לחוות שוב ושוב את אותם כישלונות ואת אותה התחושה, אם הגיע הזמן שלכן להיפרד מכל החוויות והאמונות שמשכנעות אתכן שאתן לא מספיק טובות, התכנית ליצירת שפע היא המקום בשבילכן.

זה המקום שבו לא רק תשתחררו מאמונות ומדפוסים ותטמיעו חדשים אלא גם תלמדו לזמן וליצור לעצמכן תחושת שפע ואפילו לייצר שפע חומרי חדש לחלוטין- (כן כמו האישה שהשיגה בסוף התכנית עבודה עם פי שלוש הכנסה, או זו שהכפילה את ההכנסות שלה בעסק, או זו שזימנה לעצמה מכונית במתנה- יש עוד מלא סיפורים בהמלצות, תכף תכנסו ללינק לראות) ותוכלו לבנות לעצמכן תחושה פנימית אחרת ומדהימה, תחושה שכוללת אהבה עצמית ואמונה והערכה, וידיעה עמוקה ושורשית, הוויה עוצמתית ומחוברת ומלאה- שבה אתן אכן כל כך ראויות.

תכנית דיגיטלית של 3 שבועות שבהם כל יום נתרגל יחד, בקבוצת נשים מעצימה ועם הנחייה צמודה ומסורה, עם שיעורים כתובים, מדיטציות, תרגולים וכלים להטמעה והכל באתר קורסים נגיש ומקצועי וקל להפעלה.

זו התכנית הוותיקה והמדויקת ביותר בישראל ללימודי שפע.

יש לה סיפורי הצלחה מדהימים, תכנים שפשוט עובדים, יש הנחה מטורפת שהחלטתי לתת לנרשמות השנה- כדי לאפשר את הלימודים לכל מי שצריכה, ואותי :) שמחכה לכן, בהתרגשות ובציפייה ללוות אתכן, לשפע.

כל הפרטים- בלינק אביגיל https://avigail-levy.ravpage.co.il/shefalekulam




3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page