השיקוי שלי למציאת אהבה
top of page
חיפוש

השיקוי שלי למציאת אהבה

מתכון לשיקוי קסמים לאהבה: 1. נוצה של זמיר. 2. שתי שיערות מרעמה של חד קרן. 3. חופן קשת בענן שנקטף ביום הקצר בשנה. וקצת תמצית וניל, בשביל הטעם...

מי מאיתנו לא הייתה רוצה לקבל מתכון כזה, שירפא לה את הלב ותוך כדי גם- ימגנט לה את האהוב הכי הכי מושלם שלה, או יהפוך את הזוגיות הקיימת שלה למנצנצת ומלאת תשוקה- כמו פעם?

כמעט כל מי שנרשמה לתכנית בשבוע האחרון דיברה איתי על עצב. בחוץ הכול פורח, אביבי ומשגע, יש חג והתחדשות, מה שהופך את ההרגשה שלה לעוד יותר קשה, לראות את כל השפע הזה בזמן שלה יש כובד ואכזבה, ולפעמים היא מרגישה שקופה, ורק רוצה שמישהו או משהו כבר יביא לה את הדבר הזה, את הקסם הזה- שנראה שמגיע לאנשים אחרים בלי שום בעיה- כמו שיקוי קסמים- שיביא לה אהבה!

אז מתכון לשיקוי אהבה- עדיין לא מצאתי 🙂 (מבטיחה לספר לכולכן אם אמצא) והאמת- אני גם לא בטוחה ששיקויים יביאו לנו את אהבת האמת שאנחנו רוצות...

אבל אני כן יודעת ומאמינה שאפשר לרפא ולשחרר כאב ואכזבה, וללמוד להתמלא בתדר הזה ולברוא ולזמן לנו אהבה, אם רק מסכימות להתמסר לתהליך של עבודה פנימית והקשבה.

וה"שיקוי" שאני מציעה, גם מורכב מכמה רכיבים (לא מאוד מסובכים) וחוו אותו כבר בהצלחה המון נשים.

אז תראי את השיקוי שלי: 1. להיזכר כמה אני טובה, מבורכת, מופלאה וראויה לאהבה. 2. לרכך ולפתוח את הלב, לשחרר בעדינות טראומה וכאב, להיעזר בתדר האהבה היקומי ליצור ריפוי וחמלה לעבר שלי ולכל מערכת יחסים או חוויה שגרמו לי להיסגר ולהיפגע. 3. לזהות את התגובות האוטומטיות, האמונות, המילים והדפוסים- במיינד, ברגש, ברמה האנרגטית ואפילו מחיים קודמים- שמייצרים בחיי מחסומים ופחדים- ולהחליף אותם באחרים, שייצרו לי מציאות חדשה, אוהבת ומלאת שמחה. 4. ללמוד לשנות את המבט - ממבט של עייפות, פחד תסכול ואכזבה למבט מלא אהבה רכה, התלהבות ותשוקה- קודם כל לעצמי ולמי שאני, ולמערכת היחסים הקיימת או לבן הזוג שאני מושכת עכשיו למציאות חיי. 5. והכי חשוב- להתחבר באופן רציף ויום יומי, לתדר האהבה היקומי- להפוך להיות כל כך מוצפת אהבה, כל כך מוקפת אהבה, כל כך אוהבת, מבורכת, אהובה- שהמגנטיות שלי תמשוך אליי- קיום של אהבה. וגם- את האהוב החדש והמדוייק והמושלם שלי או את האהבה לתוך מערכת היחסים הקיימת שזקוקה להחייאה- ולחוות סוף סוף את הדבר הזה, שאני כל כך, כל כך רוצה.

אז נכון, אני ממש מסכימה- שכנראה לשתות שיקוי אהבה היה קל יותר מלבצע את כל הרשימה הזו, אבל אם את מרגישה שנמאס לך ושאת כבר מוכנה להיפרד מהלבדיות ומהעצב ומהאכזבה, ולצאת לדרך מלאת הנאה וחקירה ושחרור וריפוי וחיבור וזימון ותקווה, אני מבטיחה לעזור לך להגיע אל הנתיב הזה, להתחבר מחדש- לאהבה, אהבה כזו מגנטית, סוחפת וטהורה, אהבה שתרפא אותך ותעיר בך רגשות רדומים אהבה שתחזיר לך את האמון ואת ההתרגשות ואת שמחת החיים.

התכנית הקרובה יוצאת לדרך תכף, תכנית דיגיטלית עם ליווי אישי שלי, קורס מרפא וקסום שאני מלמדת אותו ברצף משנת 2014.

חוו אותו כבר מאות נשים, בחמישה שבועות של למידה והתמסרות - הן התחברו לתדר האהבה היקומי והתאהבו מחדש בעצמן והתמלאו ברוך ובחמלה, ריפאו את ליבן וגופן באמצעות מדיטציות טיפוליות, ותרגולים מעשיים וקטעי שמע ודפי כתיבה, נזכרו במה ומי שהן ולמה הן ראויות, קיבלו את הליווי שלי והשתתפו בקבוצת התרגול הפרטית והסודית של התכנית, ועברו את כל השיעורים והסרטונים והתרגולים באתר הקורס.

וכן- אחרי כל התהליך הזה, מה שחשוב זה לא רק שרובן הצליחו למגנט לחייהן אהבה חדשה או אהבה לתוך מערכת היחסים, אלא זה שהשינוי הפנימי שהן חוו הוא בעיקר מעבר מעצב, סגירות ואכזבה, לתחושה של אושר, רכות ואהבה.

ואת יודעת מה, גם את ראויה לתחושה הפנימית המדהימה הזו, וראויה להרגיש אהבה ותקווה, וראויה לשחרור והרגשה של אושר וקלילות ואביב ופריחה, וכל מה שאת צריכה לעשות זה לבחור להצטרף אלינו לקבוצה שמתחילה עוד כמה ימים, פשוט לבוא, ללימוד משותף והנחיה אוהבת וריפוי ושינוי פנימי עמוק, וזימון וחיבור לנשמה הגבוהה שלך וגם שלו, והעצמה והדהוד של תחושת אהבה ורוך וחמלה- שיובילו אותך ליצירת מציאות חדשה. בקישור הבא תוכלי למצוא את כל הפרטים: המלצות של בוגרות התכנית, עוד על המבנה שלו והתכנים, את המחיר המיוחד והמוזל שמגיע לך.


מחכה לך, לקחת אותך יד ביד לאהבה, בלי שום צורך בשיקוי קסמים. 💖 אביגיל



4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page