את חושבת שאת יכולה ללמד שפע?
top of page
חיפוש

את חושבת שאת יכולה ללמד שפע?

עודכן: 14 בנוב׳ 2019

אביגיל את ממש מגזימה, את חושבת שאת יכולה ללמד שפע? שפע זה מהבורא, ורק הוא אחראי לשפע שלנו וזו יוהרה לחשוב אחרת!" (ככה כתבה לי מישהי בתגובה על פוסט בשבוע שעבר)

אז כן השפע מגיע מהבורא או הבוראת או הבריאה או היקום או איך שכל אחת מאיתנו קוראת לזה. ה*בורא* הוא זה ש*ברא* ויצר את כל השפע שלנו, עולם מדהים ועשיר ויצירתי ושופע כל טוב, אז בוודאי שהוא אחראי לזה.

אבל מה התפקיד שלנו?

לבקש. לממש. לחיות ולחוות את השפע של הבריאה.

דמיינו שאתן במסעדה מפוארת עם מוזיקה משובחת ותפריט עשיר ומגוון, מאכלים מגרים וריחות נפלאים. אם לא תפתחו את התפריט, תבחרו מנות ותזמינו מהמלצר- איך ידעו מה להביא לכן מהמטבח?

אז ה"שף" של המסעדה הגדולה של החיים שלנו, הכין לנו "מסעדה" מטורפת עם מנות מופלאות ונדיבות ומדהימות, טבע עשיר, אפשרויות ללימוד ולמשחק, להתפתחות, לצמיחה ולהתאהבות ואז אנחנו יושבות בשולחן ואומרות: לא, זה תלוי רק בו. שהוא יחליט. הרי הוא יצר את הכל אז מי אני שאבקש?

ויש עוד המון משפטים שאנחנו אומרות לעצמנו שגורמות למנות הנהדרות של החיים לא להגיע אלינו לשולחן: אולי לא מגיע לי אוכל? אולי לא יפה לבקש מהמלצר להגיש לי אותו? אולי אם אסכים לקבל את כל השפע הזה, אני אתפס כגרגרנית או חומרנית ? אולי אצטרך לשלם בחזרה יותר ממה שאני יכולה? אולי אם יהיה לי שולחן שופע ומלא בכל טוב יסתכלו בי האחרים בקנאה? אולי אם אהנה מהאוכל, אני אשתנה ולא אהיה עצמי?

ואכן... אם לא מזמינים כלום, באמת שום דבר לא מגיע לשולחן... ואז- אנחנו לא מבינות, למה אין לנו שפע.

תחשבו מה יקרה אם נשב בשולחן ונגיד:

אני ראויה לכל השפע שמכין עבורי הצוות המדהים במסעדת השף(ע) של היקום! "מלצרים" מדויקים ומהממים (מעסיקים, לקוחות, חברים, בני משפחה ועוד כאלה שאנחנו לא מדמיינות אפילו) רק משתוקקים להעניק לי את השפע הזה ולשמח אותי ולראות אותי גדלה ונהנית! אין "מחיר" שצריך לשלם על חיי שפע... אני מגדילה את יכולת ההכלה שלי... ובהתאמה היקום שולח לי עוד ועוד שפע ומראה לי על ידי כך את אהבתו בחזרה.

אני בדיוק ההפך מחומרנית. שפע זה לא "רק" חומר ראוותני. שפע חומרי מאפשר לי חיי רווחה, לימודים, נסיעות, חוויות, גדילה. השפע מאפשר לי להעניק לילדות שלי חוגים והעשרה, פנאי שמאפשר לי רוחניות והתפתחות רגשית, לתרום, להעניק לקהילה... וכמובן... הכי אולי הכי חשוב: שלוות נפש, ביטחון, חופש והנאה מהדרך.

והאחרים? במקום לחשוב שיקנאו בי, אחשוב כיצד לחלוק איתם ולהעניק גם להם מכל האהבה שאני אקבל- בחזרה. ולגבי כך שנשתנה? דווקא כאן זה נכון

כן, השינוי יגיע, כשנחליט להנות מהסעודה המפוארת והמדהימה, ככל שנסכים להנות ולחוות, כך יגדל הלב שלנו לקבל אהבה, כך נלמד להעניק ולהשתחרר מפחד ומחרדה, כך נוכל להיות בכאן ועכשיו ולא במה שיהיה הלאה, והעיקר- נוכל להנות סוף סוף, מכל הטוב שיש לעולם להציע- רוח, רגש, חומר, שמיים ואדמה:)

אז מי באה איתי למסעדה? ללמוד איך לחגוג ולהזמין את שפע המנות, ללמוד לייצר ארוחה שופעת ומרהיבה שתמגנט לנו מנה מושלמת וטעימה, להנות ולהתענג מכל ביס וכל לגימה, לחוות שפע בכל דקה ודקה!

ולהרגיש- ראויה. אהובה. עצמאית. חופשיה. ומשוחררת סוף סוף- מאשמה, חרדה, אמונות, תקיעות, רגשות סותרים ודחייה.

כן, אני מלמדת שפע, וכן, גם אני ישבתי במסעדה השופעת של היקום, וחוויתי רק חרדה וחוסר, עד שהבנתי, שרק אני בוחרת ומחליטה, אם להזמין מהתפריט חוסר וקשיים כלכליים ורגשיים, או להזמין הנאה מחיים של שפע ורווחה.

ואם גם את רוצה ללמוד איתי, כמו אלפי נשים שכבר למדו וחוו את התכנית שלי, את הדרך לשחרר ולהיפרד מתודעת חוסר וקשיים כלכליים, ולעבור לחוות שפע ורווחה ושמחה, תלחצי על הלינק בסוף הפוסט- כי ממש ביום ראשון נפתח המחזור הבא.

22 ימים קסומים של תכנית אינטרנטית מהנה וקלילה. נטפל ונרפא את הגורמים שלנו לחוסר, נלמד לשחרר דפוסים ישנים שמעכבים אותנו, זימון והתמסרות אל מסעדת השף(ע) המופלאה של העולם. בקבוצת נשים פרטית בחוויה מעצימה ובהדרכתי הצמודה.

תכנית שפשוט עובדת: מחוסר- לשפע. מדאגה- לרווחה.

הסתקרנת? כל הפרטים בלינק, ואני חוזרת אלייך עם כל הפרטים על התכנית הקרובה ליצירת שפע. אביגיל ❤️ https://avigail-levy.ravpage.co.il/sheffanow



25 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page