אם קשה לך לבקש כסף עבור העשייה שלך, בואי קראי על מעגל הייעוד וההגשמה
top of page
חיפוש

אם קשה לך לבקש כסף עבור העשייה שלך, בואי קראי על מעגל הייעוד וההגשמה

עודכן: 15 במאי 2023

קשה לך לבקש כסף? כסף עבור השירות שלך בעסק או בשכר שלך בעבודה? את מתביישת, חוששת לדבר על זה, קצת מתפדחת בכלל לחשוב שמגיע לך תשלום עבור מה שאת עושה?

אם כן, תדעי ששלב אחד במעגל הייעוד וההגשמה, חסום עבורך, ויכול להיות שבגלל זה את מרגישה חוסר סיפוק או קושי למלא את הקליניקה או החנות או להתקבל לעבודה- כי למרות שאנחנו בטוחות שהגענו לכאן כדי להעניק, וליצור ולתת- מעגל הייעוד מורכב לא רק מנתינה, אלא גם מקבלה.

הרבה מאתנו אוהבות מאוד את העבודה שלנו, ואפילו אומרות "הייתי מוכנה לעשות אותה גם בחינם" אבל כשאנחנו לא מסכימות לקבל תגמול עבור העשייה שלנו- אנחנו מרוקנות לעצמנו את המאגרים- האנרגטיים, הרגשיים היצירתיים והחומריים.

מעגל הייעוד עובד כך, שכשאנחנו שולחות החוצה את הרצון שלנו בעשייה- יוצאת מעין קרן כזו, שקוראת אלינו את הלקוחות או העבודה שמדויקים בשבילנו, את האנשים והמקומות אותם נוכל לשרת בצורה הכי הכי טובה. כשאותם הלקוחות או מקומות העבודה מתמגנטים אלינו, הם למעשה "שומעים" את תדר הנתינה- ומתוך הרצון לקבל מאתנו הם מגיעים ומתגשמים למציאות החומרית שלנו. אבל נתינה וקבלה הם כמו נשימה- ואחרי שנשפתי אויר, הטבע שלי- הוא לנשום ולמלא את הריאות בחזרה, ממש כמו שאחרי שנתתי את הייעוד והעשייה שלי- הצורך הטבעי שלי הוא לקבל משהו בחזרה, וגם הפוך- גם מי שקיבל אליו את התדר שלי ושאף לתוכו את הנתינה שלי, באופן טבעי- מתוכנת לנשוף החוצה, להחזיר נתינה, כדי להיות באיזון וזרימה אנרגטית ופיזית נכונה.

ה"נשיפה " הזו תתבטא – בהערכה, בהוקרה, בהודיה על השירות הנהדר הזה, והביטוי החומרי של החזרת האנרגיה- יתבטא ב...כסף! כן כן אותו הכסף שהתביישנו ממנו בהתחלה, אותו הכסף שמאפשר לנו לדעת שיש לנו בית, אוכל, בגדים וביטחון, הוא זה שמפנה אותנו ממצב של דאגה, הישרדות ורדיפה, למצב של נוכחות שלווה, יצירה והשראה, ממלא את ה"ריאות" שלנו ומאפשר לנו לנשוף עוד המון מהייעוד המדהים והזוהר שלנו- חזרה.

אז בפעם הבאה שהכסף מעורר בנו בושה, אנחנו צריכות רק לזכור, שהוא המטבע היקומי המתגמל, שממלא אותנו אחרי נתינה, ומאפשר לנו להאיר עוד, לזהור עוד, ולדייק עוד יותר את הנתיב שלנו. אני מלמדת לזהור, להיות אור, להכיר בערך הנפלא שיש לנו לתת, ולהתחבר לזרם השופע של נתינה וקבלה, לאהוב את הכסף, להשתחרר מפחד ובושה ולהסכים לקבל אותו בשפע עבור העשייה. לזהות את התדר הנפלא של הייעוד שלנו, להדהד אותו החוצה בגאווה, לצפות לתגמול יקומי מהמם ושופע ולגלות את הדרכים המדויקות להגשמה. בקורס דיגיטלי של שישה שבועות, בהנחייתי האישית בתוך הקבוצה, במחיר ידידותי ומשמח- אז זה הרגע להחליט שתורך לעשות את הקפיצה! אני מחכה ללוות אותך בתהליך שלך בהקשבה ואהבה. כל הפרטים להרשמה בלינק הזה:

נתראה בקורס #הקורס_ליעוד 💙 אביגיל





18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page