אין דבר שיותר שובר את ליבי, מזמנים שבהם אני רבה עם האהוב שלי.
top of page
חיפוש

אין דבר שיותר שובר את ליבי, מזמנים שבהם אני רבה עם האהוב שלי.

מי שמכירה אותי או עוקבת אחריי, יודעת שלא רק שאני אופטימיסטית נצחית, זוהי תפיסת העולם שלי, ואורח החיים שאני מלמדת את התלמידות שלי- להיות מכווננת כל הזמן לתדר גבוה, לשמחה ואהבה.

אבל, וזו נקודת החולשה שלי- ברגע שיש דיס הרמוניה, אפילו קלה, ביני לבין אהוב נשמתי, הלב שלי נסגר, האנרגיה שלי יורדת, והשמחה שלי בורחת.


זה יכול לקרות אפילו אם הוא חולה, או בכל מקרה שהתקשורת שלנו לא רגילה.

בעבר הדרמה הייתה משתלטת עליי.. כל מריבה הייתה עולה לי ביוקר :)

עד שהגעתי לפתרון מופלא, שגורם לנו לחזור מהר לתדרים של חברות ואהבה.


היום אני רוצה ללמד אתכן, דרך מדהימה שתגרום לכן לחזור להרמוניה ברבע מהזמן שאתן רגילות, בכל עימות או אי הסכמה, גם עם בני הזוג וגם עם כל אחד אחר...


זה מתחיל מזה שנפתח רגע את ההכרה- ונקלוט שכשאנחנו מנסות לפתור עימותים על ידי שכנוע, ויכוח או ניסיונות פיוס אנחנו בעצם משאירות את אותה האנרגיה- כל אחד שקוע בעמדתו, בטוח בצדקתו, וגם כשחוזרים לשגרה ומוצאים דרך לגישור הדינמיקה נשארת- הייתה בינינו חוסר הסכמה.


לעומת זאת, כשאנחנו מסכימות לקחת את העניין למרחב האנרגטי - זאת אומרת, לשמוע ולחוות את הצד השני מהמקום הנשמתי- אההה איזו פתיחה, איזו התרחבות...


פתאום אפשר לצאת מנקודת המבט הצרה והרגשות של העלבון או התסכול או אי ההבנה, ואז אני יכולה הבין ולחוש, מאיזו נקודה הגיע הצד השני, לשמוע את הפחדים או הכאב, בלי להרגיש מותקפת או אשמה, לראות את המסע הנשמתי שלו, לראות את החיבורים הנשמתיים שלנו, להיזכר במי ומה שאנחנו, ובמה שהבטחנו זה לזו לפני החיים וגם במהלכם, ולהרגיש שלום, חיבור, פיוס, שלווה ואפילו- אהבה.

כן למרות הריב, או מבעד לריב- אהבה נשמתית גבוהה ומאירה ובהירה, שאפשר למשוך אותה בחזרה לתוך הגופים הפיזיים שלנו, ולהזרים אותה לתוך ההוויה האנרגטית של שנינו, להתמוססות של העימות, לריפוי שלם והבנה טהורה.


והדבר הכי מדהים... שכשאני מתחברת, מתאהבת, נזכרת באהבה הנשמתית המקורית והתדר שלי עולה והכעס שלי מתפוגג...

באורח פלא הדבר קורה בדיוק כך, גם אצל בן זוגי! בלי שהוא עצמו יעשה את התהליך הזה או אפילו ידע שאני עשיתי, בלי שאומר מילה ובלי מאמץ או ויכוח או דיון- אולי רק איזו הצעה להחזיק ידיים 😉


עימותים במרחב הפיזי, משאירים אותנו בארבע הקירות של האפשרויות הקיימות, של הרגשות הקיימים, של התנאים הנוכחיים- לעומת עבודה אנרגטית שמשחררת אותנו מהכבלים האלו ומאפשרת אין סוף אפשרויות... ולא מדובר רק במערכות יחסים זוגיות, אפשר לרפא גם מערכות יחסים עם הילדים, עם ההורים, עם קולגות ועם חברים ואפילו מערכות יחסים בינינו לבין גופנו שלנו- כי לכל מי שנמצא במימד החומרי, יש גם ייצוג במימד האנרגטי וכל מה שצריך, זה לפתוח את הצינור של התקשורת ושל האהבה בינהם.

ואיך אנחנו עושות את זה?


ברמה הבסיסית, מתרחקות רגע, שמות לרגע בצד את הדחף של הפעולה: לריב/ להתווכח/ לשכנע/ להשלים עוצמות עיניים, קוראות לנשמתנו הגבוהה... מבקשות את עזרתה ואת הנחייתה (כבר אפשר להרגיש בתדר עולה ובאנרגיה הופכת ליותר קלילה) ואז מזמנות את הנשמה של בן הזוג או האדם שאיתו רוצות לייצר השלמה- ומבקשות לשמוע את קול הנשמה שלו...

את כאבי ליבו, את המקום ממנו הוא מגיע, הזוית שלו, והמידע בדרך כלל מדהים.. ומרגש, ובכלל לא קשור לשטות שעכשיו רבנו עליה אלא לפחדים, או שריטות, או צרכים שלא נענים, והלב שלנו נפתח מול הכאב שמתבהר ואנחנו יכולות להבין למה הגענו לאי הבנה.

וגם הנשמה שלנו מדברת את הכאב שלה והנשמה השנייה שומעת ומבינה.

ואז אפשר לבקש מהנשמות הגבוהות שלנו להתאחד ולהזרים אלינו~~~ תדרי בריאה גבוהים של אהבה והרמונייה ושלווה, ולעזור לנו להתאחד גם במרחב הפיזי ולשקף את מה שנעשה.


וברמה הרחבה- אני מלמדת בקורס מופלא, שמיועד למתקדמות בלבד, את מרחבי הרוח לעומקם, להתחבר באופן רציף לנשמות הגבוהות שלנו ושל כל מי שסביבנו, ליצור מרחבים הרמוניים ומלאי אהבה, לברוא באנרגיה ובאור את חוויית החיים שאנחנו רוצות, ולהשתמש במרחבים האנרגטיים האלו ליצור ריפוי בכל תחום ותחום בחיינו.

ומי שמרגישה רצון וסקרנות ללמוד להזרים אור ואהבה והרמוניה, לגופה, לייעוד ולהגשמה שלה, למערכות היחסים ולמיניות שלה, לביטחון ולהבעה חופשית של עצמה בעולם, וליצור לה עולם עשיר ורוחני ומלא עונג וחסד- ולאפשר לנשמתה לזהור ולהתבטא במלואה בעולם-

מוזמנת להצטרף לקורס המתקדמות שלי, המסע לארץ הפלאות- שפע 2- מתקדמות שמתחיל ב3/3 ולומדת איתי:

שפע, ייעוד, אהבה, מיניות, ביטחון וביטוי עצמי, בריאות, רוחניות - הכל דרך מרחבי הרוח ועבודה אנרגטית, דרך אורות וצבעים וכלים מופלאים ויצירתיים, טכניקות ליישום בחיי היום יום ותוצאות מפעימות ומשנות חיים.

בקורס אינטרנטי מרגש ומדוייק, בליווי אישי שלי, ובקבוצת נשים מעוררות השראה, אנחנו יוצאות לחודשיים וחצי של למידה ותעופה:)

פה בלינק יש את כל בפרטים- השיעורים המרגשים, אפשרויות התשלום הנוחות והמחירים וכמובן הכי חשוב, ההמלצות של בוגרות המחזורים הקודמים <3 מחכה בציפייה נרגשת לפגוש את הנשמות של מי שיוצאות איתי למסע <3



36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page