איך לפתור כל בעיה בלי מאמץ ובהנאה גדולה :)
top of page
חיפוש

איך לפתור כל בעיה בלי מאמץ ובהנאה גדולה :)

עודכן: 2 בספט׳ 2019

כשנושא כלשהו מציק לנו, כשאנחנו חוות אותו כחסר או כבעייתי- הטבע שלנו גורם לנו לנסות ליצור בו שינוי- במטרה להיטיב עם עצמנו ולעשות את חיינו מושלמים. זוהי תכונה נהדרת, שגורמת לנו כל הזמן להשתפר ולגדול אבל...

כדי לייצר שינוי אנחנו רגילות לנסות להניע פעולה. כך חונכנו, כך נראה, באופן חיצוני, כי העולם סביבנו עובד.

אבל למעשה הפעולה הינה רק תוצר של ההנחה האנרגטית, של המחשבה וההתכווננות. כי גם אם אעשה כמיטב יכולתי ליצור שינוי, אפעל ואתמרן- אם התדר שלי לא תואם את ההתרחשות- היא לא תוכל לקרות. כשאנחנו נכשלות בהשגת המטרות שלנו, אנחנו לא מבינות--- אבל כל כך התאמצתי... כל כך השתדלתי, הזעתי, השקעתי... למה לא הצלחתי? המאמץ וההשתדלות בפני עצמם לא רק שאינם מספיקים- הם יוצרים נזק נוסף, שתכף אסביר . אם לא נלווה את המעשים שלנו בהתכווננות אנרגטית- הם לא יגשימו את המטרה שלנו או לחלופין יניבו לנו תוצאה לא מדויקת.

זה אומר שאם אני מנסה להתקבל ללימודים מסוימים ואני לומדת ימים ולילות, אבל בתוכי מרגישה חוסר ביטחון ואי מסוגלות- התדר הפנימי ייצר מצב שבו אכשל- למרות שלמדתי ושיננתי את החומר. זה אומר שאם אני מנסה לייצר זוגיות, נרשמת לאתרי הכרויות, מבקשת שידוכים מחברות והולכת למקומות בהם אפגוש בני זוג פוטנציאליים- וחוששת מבדידות, שלא אמצא, שאשאר לבד-לא אצליח למצוא זוגיות. בלי להיות בתודעה של זוגיות, של אהבה ושותפות בן הזוג שלי פשוט לא יצליח להתמגנט אליי.

וזהו המכשול שאנחנו מציבות לעצמנו שלא ביודעין- למעשה המאמץ הזה של יצירת שינוי בחומר- יוצר התנגדות, ומעשים שאינם מלווים בעבודה תודעתית - רק מרחיקים מאיתנו את הדבר שאותו אנחנו רוצות.

אם היו לכן חששות רבים לפני המבחן ובכל זאת התקבלתן- סימן שעמוק בפנים ידעתן שאתן כן מסוגלות, ואם הצלחתן למשוך זוגיות אבל היא התפרקה או התגלתה כבלתי מספקת- סימן ששידרתן תדר מלא בספקות או בבדידות .

פתרון של בעיות הוא לא בעולם החומר: ) אנחנו במלחמה בלתי פוסקת לייצר שינוי בכוח, להשיג יותר, לשכנע מישהו לעשות משהו, לגרום למישהו להתנהג אחרת... האם זה הולך? כמובן שלא:) כי בניסיון שלנו לייצר שינוי בכוח באופן חיצוני אנחנו ממשיכות לייצר מחשבות ורגשות שתואמים את מה שמתרחש בחיינו ובכך מייצרות עוד ועוד מאותו הדבר!

ואיך אנחנו יוצרות שינוי בתודעה? מתחילות מלהבין מהו הדבר שאנחנו רוצות. מה מסתתר מאחורי המטרה הגדולה שלנו?

"להתקבל ללימודים"- זה בעצם להתקדם, להיפתח, לקבל השראה, לגדול. "זוגיות"- להיות בשותפות, בחברות, באהבה, בתחושת יחד. להתמקד בפנימיות של הדבר, זה להתחבר לרצון הפנימי האמיתי, ללב, להנחיה הנשמתית הגבוהה. וכשאנחנו מחוברות לשם, אפשר לנשום, ולרצות ממקום נקי, בלי התחשבות במה יגידו, בהתוויות חברתיות ובשיפוט.

אם רק נצליח לשמור על תדר גבוה ולא להתעסק בבעיה, לשחרר אותה! נפסיק להדהד אותה החוצה והיקום לא ישלח לנו את ההדהוד בחזרה . וזה אולי המשפט הכי חשוב במאמר הזה: בהיעדר הנוכחות האנרגטית של הבעיה בתוככן, היא לא יכולה להמשיך ולהתקיים במציאות!! תשכחו ממנה. תניחו לה. תפריחו אותה לרוח. תשבו לקרוא ספר. תנו חיוך. תגידו מה כן משמח אתכן. תעלו! תעלו! תייצרו שמחה. והכל כבר יסתדר סביב זה. כי הבעיה לא תוכל להמשיך ולהתקיים בסביבה שלא מייצרת אותה:) עצם ההתעסקות, החרדה, הדאגה- מייצרת עוד ועוד הדהוד של התדר שגורם לבעיה.

אם מרגיש לכן שקשה לכן לייצר מחשבה חיובית, או שאתן מרגישות כבולות על ידי ההנחיה הזו, כדאי לכן לקרוא את הפוסט הזה- http://www.avigail-levy.com/#!איך-לשמור-על-חיוביות-ומחשבות-טובות-בלי-להרגיש-במשטרת-מחשבות/c230m/55c471060cf2e442d27ba7d6

ואני רוצה להדגיש- שפעולות בעולם החומרי הן לא רק חשובות- הן אקוטיות להצלחה שלכן:) אם תשבו ותזמנו את נסיך החלומות בעודכן יושבות בבית לבד ורואות טלוויזיה כל ערב- יהיה לו קשה מאוד למצוא אתכן:) השלב הראשון הוא חשיבה והרגשה. השלב השני הוא פעולה. היקום אוהב שאנחנו יוזמות, חושבות, מסתכנות ופועלות למען איכות החיים שלנו. קחו צעד אחד- והוא יוביל עוד שני צעדים קדימה.

אם יש לכן שאלות או תגובות-


אישה מחייכת שותה מיץ

כתבו לי אותן פה!

נהנית מהקריאה? הרשמי למטה לרשימת התפוצה!


59 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page