איך לייצר לעצמנו "גלגלי הצלה"?
top of page
חיפוש

איך לייצר לעצמנו "גלגלי הצלה"?

היום נלמד לייצר לעצמנו "גלגלי הצלה" ולהעלות את עצמנו בדקות ספורות מתדר נמוך ומחשבה שלילית- לתדר גבוה וחשיבה חיובית!

ולמה בכלל כל כך חשוב להיות בתדר גבוה וחשיבה חיובית? זימון שפע עובד על האנרגיה שלנו, על התאמה אנרגטית ביננו לבין מי שנרצה להיות. זאת אומרת, לחקות בהתנהגות ובהרגשה את מי שנהיה כשהזימון שלנו יצליח.

זה קצת טריקי, כי זה אומר שאנחנו צריכות לשחרר את הדאגות והטרדות שלנו, עוד לפני שמגיע הפיתרון הפיזי לבעיה שלנו:) אבל זה גם מאוד כיף, כי מי לא רוצה להשתחרר מכל הכובד הזה של דאגה וחששות?

כשאנחנו מצליחות לדמיין את המציאות הרצויה שלנו (ראו פוסט #1), ולהישאר בהרגשה שהדמיון הזה מייצר בתוכנו- אנחנו מייצרות ***התאמה אנרגטית*** לשפע. אז.. נגיד שדמיינו... וראינו את עצמנו בדמיון איך שנרצה להיות והרגשנו ממש מעולה... ויצאנו ליום שלנו כשאנחנו שמחות וקורנות ו..בום!

קורה משהו שמוריד אותנו ישר לתדר הקודם. למשל: טלפון מהבנק. או שיחה שאנחנו שומעות או סתם מחשבה שעולה מההרגלים הישנים שלנו. התדר יורד, ושוב האנרגיה שלנו משדרת חוסר במקום שפע, ואנחנו לא ממגנטות יותר את מה שרצינו, אלא משחזרות את המציאות הישנה...

זה המקום לגלגל הצלה! להחזיר את עצמנו לתדר הנכון, על מנת להמשיך ולייצר את האנרגיה שמאפשרת לשפע להתגשם. גלגלי ההצלה שלנו מורכבים משני דברים: 1. מחשבות. 2. פעולות.

כשאנחנו קולטות שירד לנו התדר אנחנו לא נבהלות שנכשלנו, ואנחנו גם לא מאפשרות לעצמנו לרדת שוב במדרון ולהתדרדר עם המחשבות השליליות ללופים של דאגות- אנחנו פשוט מדברות לעצמנו, באהבה וברכות, ומזכירות לעצמנו שאנחנו בתהליך של שינוי מציאות, שמה שפוגש אותנו זה תדר ישן, ושאנחנו בונות עכשיו- שפע.

אחרי שהזכרנו את זה לעצמנו אנחנו יכולות להיעזר במנטרה, משפט חזק ומדוייק , שמרגיע אותנו ומחזיר אותנו לתדר. "השפע שלי מתמגנט אליי ממש עכשיו" אפשר לחזור על המשפט הזה כמה פעמים שרוצות, הוא מעלה תדר ומשמח ומייצר לכן מציאות.

2. את גלגל ההצלה של הפעולות צריך להכין מראש- (לא כשאנחנו בירידת תדר) לעשות לעצמנו רשימה של דברים שיכולים להקל עלינו- טיול, אמבטיה, חברה טובה, מדיטציה, סרט מצחיק- כן, פשוט להעלות את התדר דרך פעולה לא קשורה בכלל למצב הכלכלי שלנו, וכשאנחנו שמחות ורגועות אפשר להמשיך ולעבוד על הזימונים שלנו, ולייצר מקום רחב וחגיגי לשפע בחיינו.


לקבלת תכנים חינמיים מלאים בשפע ישירות למייל שלך- הרשמי מכאן: https://avigail-levy.ravpage.co.il/shilchishefa

אביגיל משלבת ידיים ומחייכת

באהבה, אביגיל.


27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page