איזון בין אור לחושך בתוכנו
top of page
חיפוש

איזון בין אור לחושך בתוכנו

עודכן: 15 במאי 2023

מי מרגישה- מתח חדש בגוף, אולי קצת דכדוך כזה, דיכאון סוף החורף העקשן, או תחושה של כעס, לא ברור בדיוק ממה, או ״סתם״ לא ממש שמחה?

לא חייבות לצפות בחדשות כדי להתמלא, בלי לשים לב, באנרגיות הקשות שמגיעות מאזורי המלחמה, שמחלחלות לאויר ולמים ולאדמה, ומשם לתוך האנרגיה האישית של כולנו- גם אם אנחנו מאוד משתדלות לשמור על התדר שלנו, כל התודעות כולן- של בני האדם, של החיות, של האדמה, המים והאוויר- מחוברות זו לזו, רגישות זו לזו, לומדות זו מזו- ואנחנו מושפעות, בעומק ההוויה שלנו, ממה שמתרחש.

עכשיו הזמן, לברוא מתוך כוונה: זאת אומרת: להקפיד לייצר את המציאות שלנו- מתוך תשומת לב ולא במקריות- להיות ערניות ביותר לתדר שלנו, למחשבות שלנו, למילים שלנו, לתוכן שאנחנו רואות או קוראות ומכניסות לתודעה.

הגוף יאותת לנו ראשון אם התרשלנו בהתכווננות הזו- וקל כל כך להתרשל, לא לשים לב, למשוך אלינו חוויות נמוכות- קל כי המציאות מלאה בתדרים נמוכים, וגם כל המרחב האנרגטי והחומרי שסביבנו מלא באנרגיות של המלחמה.

אז אם מגיע מתח בלסתות, בעורף, בכתפיים, עצב או כעס או הפרעות לשינה- תדעו שהגוף משקף לכן את הצורך להשגיח על עצמכן, מתוך כבוד ואהבה מתוך ידיעה שכל שניה פה יכולה להיות מאירה או חשוכה, ושהאחריות לאושר שלנו, לבריאות שלנו ולתדר שאנחנו עצמנו מביאות לעולם- שלנו.

ושאם לא נברא מתוך כוונה- המציאות שתיווצר לנו בחיים הפרטיים שלנו, תשקף את התדרים של המלחמה. *** היום הוא יום השוויון- היום בו האור והחושך משתווים, 12 שעות אור, 12 שעות חושך.

זו ההזדמנות בשבילנו ליהנות מהתמיכה האנרגטית ועזרה באיזון בין הצל לאור: הצל מייצג את המימד הפיזי, החיים על האדמה, והאור- את הישות המאירה והאוורירית שאנחנו מוקרנים ממנה- הנשמה הגבוהה שלנו.

האיזון ביניהם מזכיר לנו, שהמסע הארצי שלפעמים מלא בהתנגדות, בקשיים ובמלחמה, הוא גם האפשרות לחוות יצירה, ביטוי לבחירות ושיעורי הנשמה וחוויה אנושית מופלאה. ושהנשמה היא זו שמביאה אור אל תוך החומר, מאפשרת לנו לברוא מציאות אחרות, מעניקה עומק וטעם ומשמעות לחיים שלנו פה ומאפשרת לנו התפתחות, אהבה, חמלה - עבור החיים הפרטיים שלנו ועבור האחרים וכן, יש לנו אפילו אפשרות להשפיע באמצעות האנרגיה הגבוהה שניצור לעצמנו, אפילו על דברים גדולים כמו מלחמה.

קחו את היום הזה לחוות איזון- להיות בהקשבה וכבוד לגוף, להיות בחיבור ופתיחות לחלק הגבוה שבתוככן, לבקש שלום פנימי וחיצוני והרמוניה וסנכרון בין החלקים, של הצל והאור, של המימד הארצי לנשמה הגבוהה ולשלוח ריפוי ואהבה, לנשום ולהודות על הזכות, לקחת חלק במשחק הבריאה המופלא.

וזכרו, בכל יום, לברוא את המציאות מתוך תשומת לב וכוונה.

כתבו: אני מאזנת את האור והחושך בתוכי- אני בוראת את המציאות שלי.





2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page