אז איך ליצור לעצמנו שנה מופלאה?
top of page
חיפוש

אז איך ליצור לעצמנו שנה מופלאה?

אז איך ליצור לעצמנו שנה מופלאה? הנחיות לבריאת שנה חדשה

1.חלימה: השלב החשוב והמרגש ביותר- לדייק לעצמי מה אני רוצה . כתבו לעצמכן את המטרות והחלומות שלכן חלקו אותם לנושאים ותתי נושאים וכתבו בפירוט- את כל מה שאתן רוצות, בלי להגביל את עצמכן, ממש לעוף ולתת לקול האינטואיטיבי והיצירתי להשתלט על כתיבת הזימון.


2. דיוק דרך הכתיבה: חשוב מאוד לכתוב בלשון הווה כאילו זה כבר קורה. ובמילים שמתארות את מה שאנחנו *כן* רוצות . למה?כי אם אזמן משהו עתידי, אשלח תדר שבו אני יוצרת מציאות עתידית, ושם היא תישאר- בעתיד ולא נגישה לי, כי אני מן הסתם בהווה. והכתיבה של הכן ולא של הלא ("אני לא מתוסכלת" הופך ל "אני מוגשמת ומסופקת"). מייצרת את המילה הנכונה להגשמה: סיפוק, אושר, אהבה, בריאות - והמילים החיוביות מייצרות את ההדהוד הנכון שקורא לדבר המדוייק , בניגוד למילים השליליות שמייצרת עוד ממה שכבר קיים.


3. להרחיב ולאפשר: כדי לא לחסום אפשרויות, כדי לא להצר את האפיקים בהם היקום רוצה לרגש ולהפתיע אותנו וליצור לנו נפלאות, אנחנו מבקשות את החוויה הכללית ולא את הדרך. אני פוגשת בחור נפלא -כללי ומאפשר אני פוגשת בחור נפלא באפליקציה/ בשידוך/ בעבודה- ספציפי ומצמצם את הפגישות המרובות שיכולות להתרחש במקומות שלא חשבתי עליהם. אני עובדת בעבודה מדהימה ומספקת - כללי ומאפשר אני מתקבלת לעבודה בחברת XXX - ספציפי ומצמצם את הצעות העבודה המרובות האחרות שרוצות להגיע אליי ממקומות שלא שיערתי.


4. לדמיין ולהרגיש: כדי לגרום לזימון לקרות, השלב האחרון הוא- לחוות! נכון שאנחנו לא יכולות באמת לחוות את החוויה לפני שהיא קרתה- ולכן יש לנו את הכלי המופלא של הדמיון! לעצום עיניים, לראות, להריח, למשש, איך אני אהיה כשזה יקרה? איך אראה, מה ישתנה בסדר היום שלי, והכי חשוב-

מה אני מרגישה? שמחה/ מסופקת/ מתלהבת/ נרגשת/ שביעת רצון/ חופשיה/ מרווחת/ עצמאית/ עוצמתית/ מוקלת/ /קלילה/ נחשקת/ אהובה/ מלאת אהבה ונתינה/ מלאת שמחת חיים ועוד ועוד ואפשר גם כמה... שימו לב, ההרגשה היא זו שתגלה לי, כיצד למגנט אליי את החוויה שאני מזמנת. כי זימון הוא לא מילה או אמירה, זימון הוא תדר, ואפשר להיות בו לפני שהדבר עצמו קורה. למשל, להרגיש "נלהבת ואנרגטית", כי זו ההרגשה שדייקתי בכתיבה וניתן להגיע אליה דרך עוד דברים שכבר מתקיימים בחיים שלי. (למשל דרך ספורט, דרך שיחה מרתקת, דרך זיכרון מדהים, דרך לימוד של תחום חדש) ו..כשאני מצליחה לייצר כבר עכשיו הרגשה של נלהבת ואנרגטית- אני בתדר המדוייק שימשוך אליי את ההגשמה.


*****

בתהליך הזה אנחנו יוצרות חיבור בין המוח (כתיבה) הנשמה (רצון) הגוף (דימוי החוויה) והלב (הרגשה) ואם נקפיד על הכללים האלו, ונמשיך לומר לעצמנו, להאמין ולהרגיש כמו שהתאמנו בכתיבה- ניצור פתח עצום להגעת הזימון לחיינו, ולהגשמת כל הרצונות והחלומות שלנו.

כתבו כאן את החזון שלכן, לשנת 2020- מה תרצו עבור עצמכן, בהגשמה, בבריאות, בשפע, באהבה, ביחסים- ובכל מה שתרצו ! תחלמו גדול, תכתבו מדוייק, תזמנו רחב, תדמו חוויה והרגשה- וניפגש כאן להודיה על כל מה שזימנתן, בדיוק בעוד שנה🙏




15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page