אני מאוהבת בכסף שלי
top of page
חיפוש

אני מאוהבת בכסף שלי

עודכן: 16 בפבר׳ 2023

אביגיל, אני מרגישה שאני מתייחסת לכסף בביטול. חינכו אותי לחשוב שהוא לא העיקר ותמיד מלווה אותי תחושת אשם על הרצון שלי ברווחה כלכלית... אני קוראת אותך ואני מבינה שאם אני רוצה נוכחות של כסף בחיי, אני צריכה להתייחס אליו בכבוד ובהערכה. אבל כל הזמן אני בתחושה פנימית של מלחמה- איך אני יכולה להגדיל את תחושת הערך לכסף?"

אני רוצה לספר לך על כסף. ועל ההערכה שלי לכסף שלי. אני מאוהבת בכסף שלי. אני מחוברת אליו בנשמתי. אני יודעת שהכסף שלי הוא בין שלושת הדברים החשובים בחיי. אני מלאת אהבה והוקרה לנוכחות שלו, ואני מוכנה גם להצהיר, שאני מתכננת ורוצה להיות עשירה.

היה לך קשה לקרוא את זה? התכווצת? זה שטחי? עלתה בך התנגדות ורתיעה? סימן שיש לנו עבודה!

אולי את חושבת, שלרצות כסף ועושר זה חומרי. ואולי חינכו את כולנו לחשוב שכסף זה דבר משני, או שזה רק אמצעי.

כשיש לי כסף, אני משלמת על מגורים, ועל מזון ועל מים וחשמל. זה אכן חומרי- אבל תסכימי איתי שהכרחי (ולפעמים הבית והמזון שלנו מייצרים לנו הרבה נוחות וביטחון בעולם, הם מרגשים ומשמחים אותנו והופכים עבורנו לבעלי משמעות לא חומרית בכלל).

כשיש לי כסף אני משלמת על חוגים, לימודים, העשרה. אני מאפשרת לעצמי טיולים. יש לי תקציב להנות מפנאי, מתרבות והנאה. אני רוכשת לי ולאהוביי חוויות פותחות לב ומעוררות השראה. זה כבר פחות חומרי, נכון?

כשיש לי כסף, אני פנויה. רגשית, מחשבתית- להתנתק מהתעסקות בהישרדות, במרדף אחרי הכנסה, במחשבות דואגות, ולהתפנות- לאהבה, ליצירה, לשהות נוכחת עם בן זוגי וילדיי, לבילויים. הזוגיות שלי עסוקה בעצמה ולא בחישובים או במתח. הגוף שלי עסוק בבריאות שלו ולא בעבודה קשה ופחד על הארוחה הבאה.

ולבסוף... כשאני רגועה כלכלית- אני מרגישה בת מזל, מבורכת, אני מרגישה שלווה וחיבור לתדר השפע. ודווקא כשהקטע החומרי מסודר- אז אני הכי הכי רוחנית- בידיעה שאני מטופלת ומוזנת על ידי הבריאה, מטופחת, אהובה. ומתוך המקום הזה, יש לי לפתע כל כך הרבה לתת לעצמי ולאחרים- גם בחומר, גם ברגש וגם ברוח.

אז כן, אני אישה מאוד מאוד רוחנית, אני מלמדת תודעת שפע, ואני רוצה להיות עשירה.

אני רוצה למלא את חיי בחוויות מופלאות ושופעות, אני רוצה שכסף יזרום אליי וממני בזרימה משמחת, אני מלאת הערכה ואהבה לנוכחות שלו, שמאפשרת לי את כל היופי והטוב שהחיים יכולים להציע לי- בחומר, ברגש באנרגיה וברוח, ואני יודעת בעומק ההוויה- שהכסף הוא הביטוי החומרי לאנרגיית השפע, ההזנה והאהבה שלי ושל הבריאה.

ואם גם את מרגישה שאת צריכה לעשות עוד עבודה - על היחס שלך לכסף, לשפע ולאהבה, את מוזמנת להצטרף אליי לתכנית הקרובה ליצירת שפע - שנפתחת ביום ראשון, עם קבוצת נשים מעצימה, בהנחיה אישית שלי, ועם הכלים הכי מדויקים ויעילים שיביאו אותך לשינוי תפיסה, פריצת דרך כלכלית ושינוי חיים וגישה. לחצי על הלינק- ואני חוזרת אלייך טלפונית https://avigail-levy.ravpage.co.il/shefalekulam

ובינתיים, את יכולה לכתוב כאן הצהרה: "אני מבורכת בשפע, אני מטופחת ואהובה, כסף זורם אליי ממש עכשיו ואני מקבלת אותו בשמחה ובהוקרה"




49 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page