"אביגיל, אני מזמנת ומזמנת ומזמנת יש דברים שמתמגנטים אליי ואני מודה על כך. אבל בכל מה שקשור לכסף
top of page
חיפוש

"אביגיל, אני מזמנת ומזמנת ומזמנת יש דברים שמתמגנטים אליי ואני מודה על כך. אבל בכל מה שקשור לכסף

"אביגיל, אני מזמנת ומזמנת ומזמנת יש דברים שמתמגנטים אליי ואני מודה על כך. אבל בכל מה שקשור לכסף ולחשבון הבנק זה לא קורה. מה הרווח שלי כאן ואיך אני משנה את זה?"

ממש מתסכל, נכון? :) שימו לב למלכוד 22 שקורה פה: אני מזמנת (אני בתדר ממגנט שפע) זה לא מתגשם אני מאוכזבת (אני בתדר ממגנט חוסר) אני מחפשת מה הרווח שלי מהסיטואציה (אני משדרת לתת המודע שלי אמונה שיש לי רווח מהחוסר!)

אז איך מדלגות על המשוכה ומצליחות בכל זאת לעבור את תקופת ההמתנה, בין הזימון לבין ההגשמה, בלי להתמקד ב "זה לא קורה", ובלי לומר לעצמנו שכנראה יש סיבות נסתרות שגורמות לנו להיכשל?

התסכול שלנו מייצר בתוכנו מחשבות- "זה לא קורה/ רק את זה אני לא מצליחה למגנט " וכל זמן שהמיקוד שלנו הוא על "זה לא קורה" ( באי שביעות רצון/ מאמץ/ תחושת קושי) התדר שלנו מהדהד חוסר. הכסף לא יכול להתמגנט אלינו. זו המציאות שאנחנו מייצרות שוב ושוב במעגלים!

הדרך היחידה לשבור את הלופ של התסכול זה לבנות לאט, צעד אחר צעד, שיח פנימי שונה שיאפשר לנו לזמן שפע בלי לעורר התנגדות.

היום נאמר לעצמנו, "זה בהתהוות"... נדע שאנחנו על זה, ושזה עוד מעט עומד לקרות... מחר נגיד, "השפע שלי בדרך" ההמתנה מורטת העצבים משתנה לציפייה נרגשת... מחרתיים "אני נהדרת ומגשימה כל מה שאני רוצה לחיי" אני כבר מפרגנת לעצמי וליקום ועפה על עצמי ביום שאחריו נשים לב שההרגשה שלנו קצת יותר טובה, אנחנו נושמות יותר בקלות, וחוזרת לנו האמונה... ואז כבר נוכל לומר לעצמנו -" יש לי שפע של כסף"! ולהיות בתדר שופע ממשי.

זה לא רק לזמן את הכסף עצמו אלא לטפח את השמחה שלנו, את התחושה, הרגשות, האנרגיה, החיוך... ולהאמין, שזה עומד לקרות, ולגלות הזדמנויות ואפשרויות חדשות והתדר הופך ממתאמץ וקצר רוח לכיפי, שובבי, משחקי וממגנט. וכל פעם שאנחנו נופלות ל"אוף... למה זה עוד לא קורה...." מזכירות לעצמנו, שבזה הרגע הרחקנו את השפע, ומחזירות את עצמנו למשפטים למעלה ⬆️

והרווח? כשאני ממוקדת ברווח אני מייצרת אמונה שאני מרוויחה משהו מהחוסר שלי, ומעצימה את המיקוד בחסימה ולא בזרימת השפע :) אבל זה נכון, שכשיש חוסר בחיינו זה סימן, שיש מישהי בפנים, שמפחדת מהשפע הזה, ומנסה לגרום לכך שהוא לא יגיע, ומייצרת לנו מלא מלא אמונות, ומחשבות, ואפילו התנהגויות- לא כי היא נגדנו! אלא כדי להגן עלינו מכל הדברים הנוראים שעלולים לקרות כשיהיה לנו כסף- למשל שנאבד תמיכה, אהדה או אהבה. למשל שנעורר קנאה. למשל שנבגוד בערכים ובחינוך שקיבלנו בבית או שנשתנה. או שנאלץ להיות עצמאיות ולא קורבניות. ועד שלא נבין ממה היא מפחדת, ונרפא אותה, וניקח ממנה את המושכות הפחד הזה ימשיך לנהל אותנו ויגרום לזימונים שלנו להתגשם באופן חלקי בלבד, או להתגשם ולהתפוגג, או לא לקרות בכלל.

בתכנית ליצירת שפע- אנחנו מתקשרות עם ה"מישהי הזו" ומבינות את עומק הפחד, מעניקות לה טיפול ותמיכה, משחררות אותה ומשתחררות ממנה, ואז העבודה על האמונות והדפוסים והרגשות שאנחנו נאבקות בהם שנים, הופכת לכל כך כל כך קלה. אנחנו גם לומדות זימון שפע, ואיך להחזיק את התדר שלנו גבוה וזוהר וממגנט, ואיך לקצר את זמני ההמתנה להגשמה , ואפילו- איך להתאהב בכסף שלנו וליצור איתו מערכת יחסים מופלאה. אנחנו עובדות על היכולת שלנו לקבל, ועל הדרך לתת, ואיך לחוות שלווה במקום חרדה,איך לנהל תקציב מתוך תודעת שפע ולהכיל שפע כשהוא מגיע והכי חשוב... איך להרגיש ראויות ולהצליח סוף סוף, להתחבר לזרם הטבעי השופע היקומי, שמנסה למצוא אותנו כבר המון המון זמן <3

מי שמרגישה שהגיע הזמן שלה לשפע, מצטרפת אלינו לתכנית הבאה, תכנית אינטרנטית סוחפת ומדהימה, בליווי אישי שלי וביחד עם קבוצת נשים מעוררת השראה, עם הכלים הכי מדוייקים ומתקדמים ללימוד ולהטמעה ולומדת כמו אלפי הנשים שחוו את הקורס הזה ליצור לה מציאות שופעת, נהדרת ומופלאה . לכל הפרטים על התכנית, לקריאת ההמלצות החמות ולהשארת פרטים לשיחה- תלחצי כאן, והשפע בדרך אלייך! https://avigail-levy.ravpage.co.il/ILoveShefa




57 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page